رمز ارز

ردیت با مشارکت FTX دوباره به ارزهای دیجیتال روی می‌آورد!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ردیت (Reddit)، یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌ها در ایالات‌متحده که در سال ۲۰۱۸، امکان پرداخت با بیت کوین برای خرید عضویت پریمیوم را برای کاربرانش حذف کرده بود، حالا به نظر می‌رسد که دوباره به ارزهای دیجیتال روی آورده است.
صرافی FTX و ردیت در بیانیه‌ای مشترک در روز سه‌شنبه اعلام کردند که این پلتفرم قصد دارد امتیازات انجمن (Community Points) ردیت را در ایالات‌متحده، اتحادیه اروپا، استرالیا و سایر بازارها فعال کند.
این مشارکت، شامل ادغام FTX Pay به‌عنوان یک راه‌حل پرداخت و معاملات ارز دیجیتال برای باز کردن امتیازات جدید کریپتو برای کامیونیتی پوینت‌های ردیت است.
امتیازات انجمن ردیت که در ماه می ۲۰۲۰ معرفی شدند، معیاری برای سنجش اعتبار در جوامع یا زیرردیت‌ها (SubReddits) هستند که به کاربران اجازه می‌دهند مالکیت بخشی از انجمن‌های موردعلاقه خود را کسب کنند.
با این ادغام جدید، کاربران می‌توانند اتر را از برنامه‌های پشتیبانی شده ردیت و از طریق بستر زیرساخت پرداخت و تبادل FTX Pay خریداری کنند. از این ارز دیجیتال می‌توان برای پرداخت هزینه‌های کارمزد بلاکچین برای تراکنش‌های کامیونیتی پوینت‌ها در زنجیره استفاده کرد.
سام بنکمن-فرید، بنیان‌گذار FTX خاطرنشان کرد که مشارکت با ردیت، نشان‌دهنده تعهد این صرافی به توانمندسازی جوامع آنلاین برای استفاده از قدرت بلاکچین است. او افزود، زیرساخت پرداخت و مبادله FTX Pay با امتیازات انجمن ردیت، ادغام می‌شوند که تجربه یکپارچه‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا