بازی

راکستار قصد استخدام بیش از ۲۰۰ عضو جدید را دارد

راکستار قصد استخدام بیش از ۲۰۰ عضو جدید را دارد

راکستار (Rockstar) کار روی GTA 6 را آغاز کرده است ولی به نظر می‌رسد این استودیوی بسیار بزرگ برای جی تی ای ۶ به صدها توسعه دهنده دیگر نیاز دارد. 

این استودیو چندی پیش اعلام کرد که بازی GTA 6 بهتر از انتظارات طرفداران خواهد بود و به نظر می‌رسد که برای رسیدن به این هدف به نیروی بیشتری نیاز دارد. در صفحه مشاغل سایت Rockstar موقعیت شغلی بسیار زیادی درج شده و این توسعه دهنده قصد جذب نیروی جدید در سراسر جهان را دارد.

راکستار همچنین از سایت Hitmarker استفاده کرده که پلتفرم حرفه‌ای مختص مشاغل مربوط به بازی‌های ویدئویی و ورزش‌های الکترونیکی است. این شرکت طی ماه‌های گذشته ۲۲۶ موقعیت شغلی در سایت Hitmarker لیست کرده که ۷۵ مورد از آن‌ها را تنها در روز گذشته به ثبت رسانده است.

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟

بازی جدید راکستار

البته هنوز مشخص نیست که همه این افراد روی جی تی ای ۶ کار کنند و یا پشتیبانی از GTA Online همچنان ادامه پیدا می‌کند. راکستار به طور کامل روی ساخت بازی GTA 6 تمرکز کرده و به همین خاطر چند پروژه را کنسل و پشتیبانی از بخش چند نفره رد دد ردمپشن ۲ را هم پایان داده است.

این احتمال هم وجود دارد که استودیو روی یک پروژه معرفی نشده کار می‌کند. شایعات بسیار زیادی در مورد Bully 2 وجود دارد و شاید ریمیک نسخه اول و دوم مکس پین به ساخت Max Payne 4 ختم شود. Manhunt و Midnight Club نیز دو تا از آی‌پی‌های دیگر این توسعه دهنده هستند که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند. 

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا