بازی

راکستار درباره به‌روزرسانی‌های آینده GTA Online و Red Dead Online توضیح داد

راکستار درباره به‌روزرسانی‌های آینده GTA Online و Red Dead Online توضیح داد

راکستار توضیحات جدیدی برای کاربران GTA Online و Red Dead Online ارائه کرده که در آن به به‌روزرسانی‌های آینده هر دو بازی اشاره شده است.

هرچند این استودیو اخیرا با کنار گذاشتن ریمستر Red Dead Redemption و GTA IV اعلام کرد که به طور کامل روی ساخت بازی GTA 6 تمرکز دارد، حالا در انجمن‌های GTA Online و Red Dead Online به‌روزرسانی جدیدی ارائه کرده که طبق آن‌ها، بازیکنان همچنان می‌توانند منتظر محتوا جدیدی باشند.

مطلب پیشنهادی:بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایلتجربه‌ای عالی از اتمسفر دهه ۸۰ میلادی
بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایل

بازی GTA Online

در این توضیحات گفته شده که GTA Online همچنان به صورت هفتگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند و همچنین طی ماه‌های آینده، به‌روزرسانی‌های بیشتری در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت که عملکرد کلی بازی را بهبود می‌دهد. علاوه بر این، راکستار در پست خود به اضافه شدن مراحل جدیدی برای The Contract نیز اشاره کرده است.

در نهایت، راکستار اشاره کرد که علیرغم تعهد آن‌ها نسبت به توسعه GTA 6، همچنان رویدادهای فصلی، چالش‌های اجتماعی و هدایا و پاداش‌ها به صورت ثابت در GTA Online به بازیکنان ارائه می‌شود.

بر خلاف GTA Online، راکستار توجه کمتری به Red Dead Online داشته و این موضوع نارضایتی بازیکنان را نیز به همراه داشته است و بسیاری از عدم وجود به‌روزرسانی‌های جدید شکایت کرده بودند. هرچند راکستار اشاره کرده که همچنان روی Red Dead Online کار می‌کند، اما به‌روزرسانی‌های اعلام شده برای آن احتمالا همچنان ناامیدکنندانه باشند.

بازی GTA Online

از جمله موارد جدیدی که در این گزارش درباره بازی Red Dead Online گفته شده، می‌توان به ماموریت‌های داستانی co-op، ماموریت‌های تلگرام و تاکید روی ایجاد حالت‌های اضافی دیگر اشاره شده است. همچنین این محتواهای جدید در چندین به‌روزرسانی برای بازیکنان منتشر می‌شود.

با این وجود، باید دید که این به‌روزرسانی‌ها، طرفداران Red Dead Online را راضی خواهد کرد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Editionتامی ورستی متقلب نبود، درست برعکس ما!
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Edition


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا