بازی

راکستار اخطار کپی رایت برای ویدئوهای یکی از سازندگان GTA صادر کرد

راکستار اخطار کپی رایت برای ویدئوهای یکی از سازندگان GTA صادر کرد

گفته می‌شود Rockstar Games علیه دو ویدیوی مایک دیلی، سازنده اصلی GTA که در آن‌ها ساختار توسعه نمونه قدیمی بازی را نشان می‌داد، اخطار حق کپی رایت صادر کرده است.

در توییتی، این توسعه‌دهنده که یکی از بنیان‌گذاران DMA Design (در حال حاضر Rockstar North) بود، گفت:

می‌بینم که راکستار دوباره عوضی بازیش گل کرده و برای هر ویدیوی GTA که می‌بینه، اخطار حق کپی رایت صادر می‌کنه… از جمله هر دو ویدیو نمونه اولیه من. بنابراین شرکت الان تلاش می‌کنه تا جلوی انتشار زحمات کارمندان و هر ویدئوی توسعه قدیمی رو بگیره.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payneاز موش‌های مسلح تا پایان مخفی نسخه دوم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne

ویدیوی نمونه اولیه مورد بحث یکی از بیلدهای اصلی GTA را نشان می‌داد که در اواسط دهه ۹۰ ساخته شده بود، زمانی که طراحی‌های DMA هنوز به خاطر فرنچایز Lemming مشهور بودند.

مستندات توسعه پیرامون خلق GTA بسیار کمیاب هستند، اما چندین نفر از سازندگان اصلی که در روزهای اولیه این مجموعه در DMA کار می‌کردند، در سال‌های اخیر چند ویدیوی توسعه پشت صحنه را منتشر کرده‌اند.

ادعای دیلی نشان می‌دهد که راکستار در حال حاضر آن ویدیوها را مورد هدف قرار داده، اگرچه توییت او اولین اشاره عمومی قابل توجه در این مورد است.

GTA

گفته شده بازی Grand Theft Auto 6 در منطقه‌ای مبتنی بر شهر میامی اتفاق می‌افتد و ممکن است یک شخصیت زن لاتین قابل بازی داشته باشد. بلومبرگ گزارش کرده که توسعه این بازی از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و «حداقل دو سال دیگر» از روند آن باقی مانده است.

ماه گذشته، یکی از منابع داخلی راکستار که اطلاعات دقیقی در مورد بازی‌های این شرکت در گذشته فاش کرده بود، ادعا کرد که ریمسترهای GTA IV و Red Dead Redemption «چند سال پیش جزء برنامه‌های آن‌ها بود» اما تصمیم گرفتند دیگر ادامه ندهد.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نت‌فلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا