رمز ارز

راه‌اندازی یک صندوق متاورس توسط غول سرمایه‌گذاری آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آمریکایی Invesco یک صندوق متاورس را راه‌اندازی کرده است تا امکان سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچکی را که فعالیت‌های خود را به واقعیت مجازی گسترش داده‌اند، فراهم کند.
سال گذشته، این غول سرمایه‌گذاری، اسنادی را برای راه‌اندازی دو ETF مبتنی بر رمزارز در ایالات‌متحده ارائه کرد. با این حال، چندین ماه بعد به دلیل موضع غیردوستانه SEC در برخورد با این پروژه‌ها، از برنامه‌های خود صرف‌نظر کرد.
کمپانی اینوستو، تازه‌ترین نهاد برجسته‌ای است که به جمع متاورسی‌ها ملحق شده و به شرکت‌های آمریکایی، آسیایی و اروپایی که در این فضا فعالیت می‌کنند، وام می‌دهد. صندوق متاورس اینوستو بر چندین حوزه استراتژیک، از جمله سیستم‌های عملیاتی و رایانه‌ای نسل جدید، شبکه‌های هایپرکانکتیویتی (hyperconnectivity)، پلتفرم‌های همه‌جانبه توسعه‌یافته با هوش مصنوعی و سخت‌افزار و دستگاه‌هایی که دسترسی به متاورس را فراهم می‌کنند، تمرکز خواهد کرد
در سال ۲۰۲۱، اینوسکو با بیش از ۱٫۶ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، عزم خود را برای انتشار دو صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال ETF نشان داد. با این حال، در پایان این سال، این شرکت با مقصر دانستن قوانین نامناسب SEC ایالات‌متحده، درخواست خود را پس گرفت. آنا پاگلیا (Anna Paglia) رئیس کل ETF ها و استراتژی‌های شاخص این شرکت همچنین گفت که این پروژه‌ها بسیار پرهزینه بوده‌اند.
چند روز بعد اما این نهاد یک اوراق قابل‌معامله در بورس (ETN) اسپات بیت کوین را در Xetra، اپراتور بازار سهام آلمان فهرست کرد. این ویژگی جدید، دسترسی فیزیکی ایمن به عملکرد بیت کوین را ارائه می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا