بازی

رابط کاربری ایکس باکس سال آینده تغییر می‌کند

رابط کاربری ایکس باکس سال آینده تغییر می‌کند

مایکروسافت پس از انتشار یک به‌روزرسانی جدید، اعلام کرد که در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس است که سال ۲۰۲۳ در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی آزمایش‌کنندگان برنامه Xbox Insiders ظاهرا موفق شده‌اند که به نسخه آزمایشی طراحی رابط کاربری جدید دسترسی پیدا کنند که هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. انتظار می‌رود تا در ماه‌های آینده بهبودها و بهینه‌سازی‌های جدیدی برای آن ارائه شود تا در نهایت، سال آینده در دسترس تمام کاربران قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت

Ivy Krislov، مدیر ارشد محصول Xbox Experiences توضیح می‌دهد:

ما می‌دانیم که صفحه اصلی ایکس باکس جایی است که گیمرها بیشترین زمان را در آن صرف می‌کنند و این فضا بسیار شخصی است. همچنین می‌دانیم که همیشه می‌توانیم گوش کنیم و یاد بگیریم که چگونه می‌توانیم بهتر عمل کنیم و تجربه شما را سریع و آشنا نگه داریم. با این وجود، ما مجموعه‌ای از آزمایش‌های چند ماهه را آغاز می‌کنیم تا یاد بگیریم چگونه یک تجربه شخصی‌تر از صفحه اصلی ایجاد کنیم و برخی از روندهای برتر و درخواست‌های طرفداران را برطرف کنیم.

انتظار می‌رود تا زمان انتشار کامل این طراحی مجدد، تغییرات زیادی در آن ایجاد شود، زیرا مایکروسافت همیشه به بازخورد Xbox Insiders توجه زیادی می‌کند. همچنین تصویری از این رابط کاربری جدید منتشر شده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ایکس باکس

Krislov در نهایت تاکید کرد که طراحی مجدد عمدتا بر بازخوردهای ثبت شده توسط جامعه بازیکنان تمرکز خواهد کرد و گفت:

می‌خواهیم اطمینان داشته باشیم که این تجربه بهترین است و می‌دانیم که درست کردن آن مدتی طول خواهید کشید، به همین دلیل است که آن را به آرامی در دسترس قرار می‌دهیم.

رابط کاربری جدید Xbox سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس وان و سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا