بازی

رئیس فیفا: رقیب EA Sports FC بهترین بازی الکترونیکی فوتبال خواهد بود

رئیس فیفا: رقیب EA Sports FC بهترین بازی الکترونیکی فوتبال خواهد بود

رئیس فیفا بار دیگر به برنامه‌های آن برای ساخت سری جدید بازی‌های فوتبال اشاره کرد و گفت که این بازی از EA Sports FC بهتر خواهد بود.

پس از نزدیک به 30 سال، همکاری فیفا و الکترونیک آرتز به پایان رسید و FIFA 23 آخرین بازی EA Sports بود که در آن از نام تجاری فیفا استفاده شده بود. امسال EA نام سری فوتبال خود را به EA Sports FC تغییر خواهد داد و ادعا می‌کند که «عصر جدیدی را در جولای ۲۰۲۳» آغاز خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین تیم های باشگاهی فیفا ۲۳پاریس سنت ژرمن باز هم اول نیست!
بهترین تیم های باشگاهی فیفا ۲۳

با این حال، فیفا قصد دارد بازی فوتبال خود را به عنوان رقیب EA Sports FC منتشر کند و اکنون «جانی اینفانتینو» به آن اشاره کرده است.، رئیس فیفا معتقد است که بازی فوتبال بعدی که نام FIFA را یدک می‌کشد، استاندارد جدیدی را برای بازی‌های فوتبال تعیین می‌کند.

«مارتین زیگلر»، گزارشگر ارشد ورزشی تایمز اعلام کرد که اینفانتینو در طی سخنرانی خود به مناسبت انتخاب مجددش به عنوان رئیس فیفا، توضیح داد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال یک بازی ویدیویی رقیب برای EA Sports FC راه‌اندازی خواهد کرد.

اینفانتینو در این رابطه گفت:

بازی‌های جدید فیفا همیشه بهترین بازی الکترونیکی برای دختران و پسران خواهد بود. ما به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد خواهیم داشت.

EA Sports FC

با این حال، براساس نظرات اینفانتینو نمی‌توان ادعا کرد که فیفا قصد دارد اولین بازی خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند تا با EA Sports FC 25 رقابت داشته باشد.

اینفانتینو در ماه می ۲۰۲۲ گفته بود که فقط بازی‌هایی که دارای مجوز رسمی FIFA هستند، برای طرفداران فوتبال قابل اعتماد هستند. او در آن زمان گفت:

می‌توانم به شما اطمینان بدهم که تنها بازی معتبر و واقعی که نام فیفا را دارد بهترین بازی موجود برای گیمرها و طرفداران فوتبال خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۴ lastech؛ اطلاعات فوتبالیتان را با FIFA 23 بسنجیدچقدر از دنیای فوتبال می‌دانید؟
کوییز ۱۴ lastech؛ اطلاعات فوتبالیتان را با FIFA 23 بسنجید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا