بازی

دیوید هاربر در فیلم Gran Turismo به ایفای نقش می‌پردازد

دیوید هاربر در فیلم Gran Turismo به ایفای نقش می‌پردازد

دیوید هاربر که بیشتر برای ایفای نقش شخصیت جیم هاپر در سریال نتفلیکسی چیزهای عجیب (Stranger Things) شناخته می‌شود، قرار است در فیلم اقتباسی سونی به نام گرن توریسمو (Gran Turismo) که بر اساس سری بازی‌های مسابقه‌ای ساخته شده حضور داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

البته هنوز مشخص نیست که هاربر برای ایفای چه نقشی انتخاب شده و احتمال در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود. نیل بلومکمپ (سازنده District 9) کارگردانی فیلم گرن توریسمو را برعهده دارد و گویا فیلمنامه آن نیز توسط جیسون هال (فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی) نوشته می‌شود. اَسد کیزیلباش، کارتر سوآن و داگ بلگراد از جمله تهیه‌کنندگان پلی‌استیشن پروداکشنز هستند که به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری خواهند کرد. در خلاصه کوتاهی از داستان فیلم آمده:

این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، ماجرای برآورده کردن آرزوی یک بازیکن نوجوان گرن توریسمو است که به‌خاطر مهارت‌هایش در سری مسابقات نیسان برنده شد تا به یک راننده واقعی ماشین مسابقه‌ای تبدیل شود.

گرن توریسمو، به عنوان یک بازی مسابقه‌ای داستان خاصی ندارد و همین مسئله از ابتدا انتخاب جدید سونی برای ساخت فیلم اقتباسی را سوال برانگیز کرده بود. بلومکمپ با جهان فیلم‌های اقتباسی از بازی‌ها غریبه نیست و چند سال مشغول همکاری با پیتر جکسون، کارگردان سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بود. گویا این دو روی یک فیلم هیلو کار می‌کردند، تا اینکه نهایتا پروژه به نتیجه نرسید.

فیلم Gran Turismo

وی پس از آن فیلم Elysium با بازی مت دیمون را کارگردانی کرد و علاوه بر تجربه‌های سینمایی قرار است با کمپانی Gunzilla روی یک بازی بتل رویال به نام Off the Grid کار کند که برای انتشار در سال ۲۰۲۳ آماده می‌شود.

بد نیست بدانید Gran Turismo تنها آی‌پی پلی استیشن نیست که مورد اقتباس قرار می‌گیرد؛ ما پیش از این فیلم آنچارتد با بازی تام هالند را داشته‌ایم و سریال The Last of Us از HBO‌ نیز اخیرا روند فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشت. همچنین می‌دانیم سریال‌های God of War، هورایزن و Twisted Metal در دست ساخت قرار دارند.

فیلم اقتباسی Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا