رمز ارز

دیدگاه تحلیلگران درباره احتمال صعود و نزول سولانا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنالیز قیمت سولانا در روز پنجم جولای، نشان‌دهنده صعودی شدن دوباره آن با عبور مجدد از سطح ۳۵ دلار است. می‌توان گفت که سولانا در حال حاضر، دارای سطوح مقاومتی و حمایتی قوی به ترتیب در ۴۰ و ۳۰ دلار است. داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهند که حجم معاملات SOL در ۲۴ ساعت گذشته، ۶٫۱۲ درصد رشد کرده و تسلط بازار آن نیز به ۱٫۳۳ درصد افزایش یافته است. همچنین، نسبت حجم به ارزش بازار این ارز نیز ۰٫۱۱۱۱ است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین رایز، کندل روزانه برای معاملات سولانا در روز پنجم جولای با قیمت ۳۶٫۷۱ دلار آغاز شد و به سپس به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی ۳۶٫۹۹ دلار رسید. پایین‌ترین قیمت روزانه نیز ۳۵٫۱۷ دلار بوده است، درحالی‌که قیمت این ارز در زمان انتشار این خبر، ۳۴٫۹۸ دلار است.

تحلیل نمودار قیمت سولانا

دیدگاه تحلیلگران درباره احتمال صعود و نزول سولانا!

نمودار بالا نشان‌دهنده نزدیک شدن بسیار زیاد خط MACD به خط سیگنال و تشدید احتمال واگرایی نزولی است.

شاخص RSI نیز برای سولانا به کمی زیر ۴۸ افت کرده که تاییدکننده نیت گاوها برای تسلط بیشتر بر قیمت سولانا است.

پرایس‌اکشن سولانا نیز در حال آزمایش مجدد منطقه میانی باندهای بولینگر است؛ چراکه مشخصا تلاش‌ها برای تغییر روند قیمت این ارز ادامه دارد.

در حالت کلی، جامعه کریپتو در مورد قطعی بودن روند صعودی سولانا با یکدیگر اختلاف دارند. برخی معتقد هستند که سرمایه‌گذاران بهتر است این دارایی خود را تا سقوط نکردن مجدد قیمت آن در بازار معامله کنند؛ چراکه افزایش قیمت فعلی می‌تواند تنها ناشی از یک الگوی جهش گربه مرده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا