رمز ارز

دیدگاه اقتصاددان معروف درباره دلارزدایی و تبدیل بیت کوین به ارز جهانی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک اقتصاددان پیش‌بینی کرده است که اگر دلار آمریکا جایگاه خود به عنوان ارز ذخیره جهانی را از دست بدهد و تورم فوق‌العاده‌ بالایی به دنبال داشته باشد، بیت‌کوین می‌تواند به آرامی رشد کند.
پس از اینکه مدیر ارشد فناوری سابق Coinbase با پیش‌بینی قیمت یک میلیون دلار برای بیت کوین، بازار را تکان داد، اکنون پیش‌بینی دیگری درباره پذیرش هرچه بیش‌ترِ بیت کوین (Hyperbitcoinization) وجود دارد، این بار توسط یک اقتصاددان. این پیش‌بینی‌ها در پی افزایش 65 درصدی قیمت بیت‌کوین در سه ماه گذشته صورت می‌گیرد.
به گزارش رمزارز نیوز، افزایش نگرانی‌ها از دلارزدایی و نگرانی‌های مربوط به تورم بالای ایالات متحده، از پیش‌بینی‌های مربوط به حرکت صعودی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. همچنین، پس از بحران بانکی منطقه‌ای ایالات متحده که منجر به یکی از بزرگترین دوره سقوط بانک‌ها از زمان رکود اقتصادی سال 2008 شد، فعالان بازار بیشتر به بیت کوین اعتماد کردند.
در همین راستا، پیتر سنت اونگه (Peter St Onge)، اقتصاددان، گفته که یک ارز با پشتوانه طلا می‌تواند یک تغییردهنده بازی پولی باشد و با شمارش معکوس یک‌ساله از تاریخ اجرا، یک یوان خارجی چین با پشتوانه طلا می‌تواند بر اقتصاد جهانی مسلط شود. او گفت:

این نشان می دهد که hyperBitcoinization اجتناب‌ناپذیر است؛ زیرا جهان ابتدا به سمت فلز زرد (طلا) می‌رود و سپس به یادگیری بیت کوین ادامه می‌دهد.

بیت‌کوین و دلار آمریکا که همبستگی معکوسی باهم دارند، ممکن است پیش از انتشار شاخص کلیدی اقتصادی، یعنی داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده، در این هفته شاهد نوساناتی باشند.
نکته جالب این است که هاوینگ بیت کوین، یک نقطه عطف بسیار مهم برای بازار ارزهای دیجیتال، به طور بالقوه می‎تواند با شروع اثرات تورم فوق‎العاده در اقتصاد ایالات متحده همزمان شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا