بازی

دکتر دیسریسپکت از نام بازی خود رونمایی کرد

دکتر دیسریسپکت از نام بازی خود رونمایی کرد

Midnight Society، استودیو سازنده‌ای که توسط استریمر معروف دکتر دیسریسپکت (Dr Disrespect) تأسیس شده، اولین نگاه به بازی شوتر اول شخص خود به نام Deadrop را ارائه کرده است.

روز گذشته این استودیو رسما از عنوان بازی چند نفره PvP رونمایی کرد که قصد دارند NFT‌ها را در آن جای دهند و اولین اسنپ‌شات یا نمای کلی قابل بازی کردن این اثر را نیز معرفی کردند که برای کاربران تایید شده در وب‌سایت آن‌ها قابل دانلود است.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

«اسنپ‌شات» قابل بازی بخشی از برنامه استودیو Midnight Society برای مشارکت دادن جامعه بازیکنان خود در روند توسعه بازی است. در سایت آن‌ها نوشته شده:

این [دمو] می‌تواند برای آزمایش مدت زمان‌ تعویض خشاب و الگوهای ریکویل (پس زدن اسلحه در محدوده شلیک) یا تجربه اولین دوره PVP باشد. دیگر خبری از این حرف‌ها نیست که «امیدوارم این بازی خوب از آب دربیاد». خودتان بازی را تجربه کنید، چرا که بازخورد شما واقعا می‌تواند تاثیرگذار باشد و ما می‌خواهیم نظرات شما را بشنویم.

توسعه‌دهنده همچنین گفته که قصد دارد «با فهرست منتخبی از اینفلوئنسرهای بزرگ همکاری کند» و سپس با آن‌ها برای انتشار«عنوان رویایی» خود، همکاری نزدیک داشته باشد. Geeky Pastimes و Yewy Bear Gaming هر دو ویدئوی گیم‌پلی بازی را در یوتیوب خود منتشر کردند.

به غیر از دکتر دیسریسپکت دیگر اعضای موسس استودیو Midnight Society را رابرت بولینگ و کوین دلهویو تشکیل می‌دهند.

بولینگ که در بین بازیکنان سری کال آو دیوتی با نام کاربری fourzerotwo نیز شناخته می‌شود، استراتژیست خلاق سابق و مدیر انجمن استودیو Infinity Ward بود. در همین حال، دلهویو، ۹ سال آخر خود را در استودیو 343Industries کار کرد، جایی که طراح اصلی سندباکس در Halo Infinite بود.

در بازی Deadrop با عنوانی در سبک و سیاق PvPvE همانند Escape from Tarkov و Hunt: Showdown طرف هستیم. به جای یک نقشه وسیع هم به نظر می‌رسد که بازی در جهانی پر از ساختمان‌های بلند جریان داشته باشد، درنتیجه عمودی بودن طراحی بازی معنا پیدا می‌کند. هدف استودیو ترکیب ژانر بتل رویال با گیم‌پلی و طراحی مراحل بازی‌های آرینا شوتر (arena shooter) است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا