بازی

دوج کوین DOGE چیست؟ / نقد و بررسی کامل + راهنمای خرید و فروش Dogecoin

دوج کوین DOGE چیست؟ / نقد و بررسی کامل + راهنمای خرید و فروش Dogecoin

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کریپتوکارنسی یک صنعت به سرعت در حال رشد است که هر روز سکه ها و پلتفرم های جدیدی در آن ظهور می کند.  Dogecoin DOGEیکی از بزرگترین بازیگران در این فضا است که ترکیبی منحصر به فرد از ارز دیجیتال و جامعه آنلاین را در یک سکه جمع آوری کرده است. از سال 2013 به وجود آمده است و با آگاهی بیشتر مردم از پتانسیل آن همچنان محبوبیت خود را بیشتر کرده است. در این مقاله، ما یک نمای کلی ازDogecoin  و هر آنچه در مورد آن است را به شما ارائه می دهیم، و همچنین هر آنچه را که باید در مورد خرید و فروش DOGE بدانید، را توضیح خواهیم داد.

Dogecoin چیست؟

Dogecoin یک ارز رمزنگاری شده است که در سال 2013 ایجاد شد. این ارز مبتنی بر پروتکل Litecoin است و زمان بلاک آن 1 دقیقه است. Dogecoin از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می کند و می تواند با CPU و GPU استخراج شود. دوج کوین دارای عرضه کلی 100 میلیارد سکه و عرضه در گردش 115 میلیارد سکه است. سکه هیچ مکانیسم داخلی برای کاهش تورم ندارد.
Dogecoin به عنوان یک ارز غیر رسمی یا به اصطلاح خودمانی ایجاد شد اما به سرعت محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورد. آرم سکه سگ شیبا اینو و طلسم سکه دوج است که یک میم اینترنتی است. از Dogecoin برای انعام آنلاین افراد برای محتوایی که ایجاد کرده‌اند و همچنین برای کمک به خیریه‌ها استفاده می شود. در سال 2014، از Dogecoin برای جمع آوری سرمایه برای تیم بابل جامائیکا استفاده شد تا آنها بتوانند در بازی های المپیک زمستانی سوچی شرکت کنند.
دوج کوین در بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و می‌توان آن را با ارزهای فیات یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری کرد.

تاریخچه Dogecoin

 Dogecoinدر دسامبر 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به عنوان راهی برای دسترسی بیشتر و سرگرم کننده تر ارزهای دیجیتال ایجاد شد. نام “دوج کوین” از میم سگ شیبا اینو گرفته شده است که در آن زمان رایج بود. Dogecoin به سرعت محبوبیت پیدا کرد و با نام تجاری بازیگوش و قیمت پایین اولیه آن را برای سرمایه گذاران جذاب کرد.
تا ژانویه 2014،Dogecoin  به ارزش بازار 60 میلیون دلار رسیده بود. این رشد سریع توجه سرمایه گذاران و سفته بازان را به خود جلب کرد و منجر به افزایش بیش از 300 درصدی قیمت آن تنها در یک ماه شد. با این حال، قیمت بالا همچنین باعث شد که Dogecoin مستعد طرح‌های پمپ و تخلیه شود، که در آن سرمایه‌گذاران به‌طور مصنوعی قیمت یک سکه را قبل از فروش آن برای سود، افزایش می‌دهند.
در سال 2015،  Dogecoinدو فورک اصلی (یا به‌روزرسانی پروتکل) را تجربه کرد که باعث ایجاد شکاف در جامعه شد. فورک اول اندازه بلوک را از 1 مگابایت به 8 مگابایت افزایش داد، در حالی که دومی SegWit (روشی برای افزایش سرعت تراکنش) را معرفی کرد. این تغییرات باعث شد برخی از کاربران به سکه های دیگر مانند لایت کوین روی بیاورند.
علی‌رغم این چالش‌ها،  Dogecoinمحبوبیت خود را حفظ کرده است و حتی برای اهداف خیریه مانند جمع‌آوری کمک مالی برای تیم جامائیکا در بازی‌های المپیک زمستانی 2014 استفاده شده است. از سال 2021،Dogecoin  دارای ارزش بازار بیش از 6 میلیارد دلار است و یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال در صرافی ها است.

نحوه خرید دوج کوین

با فرض اینکه از قبل بیت کوین یا اتریوم دارید، اکنون می توانید Dogecoin را باBTC  یا ETH در هر یک از صرافی های ذکر شده در زیر خریداری کنید. ما پیشنهاد می کنیم از اوکی اکسچنج و بایننس استفاده کنید زیرا اینها بزرگترین صرافی ها هستند که از خرید Dogecoin با ارز فیات  USD نیز پشتیبانی می کنند.
اگر هنوز BTC یا ETH ندارید، می‌توانید ابتدا خرید ارز های دیجیتال خود را از داخل سایت یا اپلیکیشن اوکی اکسچنج انجام دهید. سپس کریپتوی تازه خریداری شده خود را به یکی از صرافی های لیست زیر انتقال دهید و آن را با DOGE معامله کنید. باز هم توصیه می کنیم از  Binanceبرای این منظور استفاده کنید زیرا کاربرپسندترین گزینه است.
هنگامی که مقداری Dogecoin دارید، می توانید از آن برای پرداخت به دوستان، انعام به سازندگان محتوا به صورت آنلاین استفاده کنید، یا حتی اگر می خواهید پول نقد کنید، آن را به BTC یا ETH مبادله کنید.

نحوه استخراج دوج کوین

Dogecoin یک ارز دیجیتال است که در سال 2013 به عنوان تقلیدی از بیت کوین ایجاد شد. از آن زمان به بعد قیمت دوج کوین رشد کرده و به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده با جامعه بزرگی از حامیان تبدیل شده است.Dogecoin  اغلب برای راهنمایی ها و کمک های مالی در اینترنت استفاده می شود و برای جمع آوری کمک های مالی برای اهداف مختلف خیریه استفاده می شود.
ماینینگ Dogecoin مشابه استخراج سایر ارزهای دیجیتال است و به سخت افزار و نرم افزار تخصصی نیاز دارد. Dogecoin را می توان به صورت انفرادی یا به عنوان بخشی از یک استخر استخراج کرد. ماینینگ انفرادی جایی است که شما به تنهایی استخراج می کنید، و بنابراین ریسک بیشتری دارد زیرا یافتن بلوک ها سخت تر است. هنگامی که به عنوان بخشی از یک استخر استخراج می کنید، با سایر ماینرها همکاری می کنید و بر اساس میزان کاری که انجام داده اید، پاداش ها را به اشتراک می گذارید.

با Dogecoin چه کاری می توانید انجام دهید؟

 Dogecoinیک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا است که به شما امکان می‌دهد به راحتی پول را به صورت آنلاین ارسال و دریافت کنید.
اگرچه Dogecoin ممکن است به اندازه بیت کوین یا اتریوم شناخته شده نباشد، اما همچنان برای انعام آنلاین و پرداخت های خرد، به ویژه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Reddit و Twitter محبوب شده است.

پیش بینی قیمت  Dogecoin

پیش بینی قیمت دوج کوین دشوار است زیرا سکه بسیار نوسان است و در معرض پمپاژ و تخلیه است. با این حال، برخی از کارشناسان معتقدند که Dogecoin به دلیل محبوبیت و استفاده روزافزون از آن، می‌تواند تا پایان سال 2025 به 1 دلار برسد. نرخ قیمت ارزهای دیجیتال همیشه در سایت و اپلیکیشن اوکی اکسچنج به صورت آنلاین برای شما قابل مشاهده هستند.

 Dogecoinیک ارز دیجیتال مبتکرانه است که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با محبوبیت روزافزون آن، افراد بیشتری به دنبال خرید و فروش Dogecoin به عنوان راهی برای سرمایه گذاری یا جمع آوری ثروت هستند. این راهنما یک نمای کلی از چیستی Dogecoin و نحوه خرید و فروش آن برای حداکثر سود ارائه می دهد. امیدواریم این راهنما به عنوان یک مقدمه آموزنده باشد و به شما کمک کند تا در مسیر، مسلط بر اصول تجارت با Dogecoin باشید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا