رمز ارز

دوج کوین از کاردانو بهتر است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک کوبان، میلیاردر و کارآفرین آمریکایی، در مصاحبه با کانال یوتیوب AltcoinDaily که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز است، گفت که دوج کوین، کاربردهای بیشتری نسبت به کاردانو دارد.
کوبان ادعا کرد که مردم آفریقا، آن‌طور که انتظار می‌رفت از بلاکچین کاردانو استفاده نمی‌کنند. او اشاره کرد که رقیب اتریوم، علی‌رغم راه‌اندازی قراردادهای هوشمند از یک سال پیش، تأثیرگذاری بسیار کمی داشته است.
این اولین باری نیست که این سرمایه‌گذار میلیاردر که در اواخر دهه ۹۰ در طول رونق دات‌کام، ثروت زیادی به دست آورد، سودمندی کاردانو را زیر سؤال می‌برد. ماه می گذشته، کوبان در توییتی اعلام کرد که هیچ‌گونه استفاده احتمالی برای این بلاکچین اثبات سهام نمی‌بیند. کوبان، نگران نبود نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال است و گفته که به‌جای نوآوری واقعی، بیشتر شاهد تکرار هستیم.
کوبان در مورد ادغام آینده اتریوم هم گفت که عدم قطعیت زیادی در مورد انتقال این بلاکچین به اثبات سهام وجود دارد و موفقیت آن تا حد زیادی به این بستگی دارد که برنامه‌های کاربردی بیشتری موفق به پذیرش این سیستم شوند.
مالک دالاس ماوریکس، همچنین از رویکرد نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده انتقاد کرد. به گفته کوبان، عدم اطمینان ناشی از عملکرد قانون‌گذاران، دلیل وجود شرکت‌های رمزارزی بیشتر در سنگاپور و باهاما نسبت به امریکا است.
این میلیاردر، همچنین از سرمایه‌گذارانی که در متاورس زمین مجازی می‌خرند، انتقاد کرد و این کار را احمقانه خواند. فروش زمین‌های مجازی در ماه‌های اخیر به دلیل رکود گسترده در بازار رمزارزها به‌شدت کاهش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا