بازی

دنباله فیلم Detective Pikachu همچنان در دست ساخت قرار دارد

دنباله فیلم Detective Pikachu همچنان در دست ساخت قرار دارد

زمانی که فیلم اصلی کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) در سال ۲۰۱۹ اکران شد و توانست ۴۳۳ میلیون دلار در سطح جهانی بفروشد، تقریبا همه مطمئن بودند که دیر یا زود باید منتظر دنباله آن نیز باشند. تا به امروز، کارآگاه پیکاچو بعد از فیلم وارکرفت (Warcraft) در رده دوم بهترین فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی قرار دارد. در جدیدترین اخبار اعلام شده که دنباله آن هنوز در دست ساخت است اما مشخص نیست چه کسی قرار است روی آن کار کند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

در سال ۲۰۲۱ بود که جاستیس اسمیث، بازیگر اصلی این فیلم درباره پتانسیل ساخته شدن دنباله آن صحبت کرده و در عین ناباوری گفته بود که قرار نیست شاهد ساخته شدن آن باشیم. حتی اکنون که با پخش سریال The Last of Us از HBO بازار اقتباس از بازی‌های ویدیویی داغ است و با وجود انتشار عناوین پیشین نظیر فیلم‌های سونیک، جای تعجب دارد که چظور تاکنون دنباله آن ساخته نشده است.

با این وجود به تازگی لجندری یک بار دیگر به احتمال ساخته شدن دنباله کارآگاه پیکاچو و اکران آن در سینماها اشاره کرده و یکی از سخنگویان آن اعلام کرده که این دنباله هنوز در دست توسعه است، اگرچه کمپانی Pokemon هنوز واکنشی به این ادعا نشان نداده است. همچنین هنوز اعلام نشده که چه کسی مسئول این پروژه است و به عنوان کارگردان یا تهیه‌کننده روی آن کار می‌کند.

فیلم کارآگاه پیکاچو

نویسندگان فیلم اصلی در مصاحبه ای در رابطه با آخرین سریال خود، Koala Man ادعا کردند که گفتگو پیرامون دنباله کارآگاه پیکاچو همچنان ادامه دارد، اما شرایط آن پیچیده بوده و شامل بسیاری از استودیوهای بزرگ و حقوق پوکمون است که از آنها اطلاع ندارند. با در در نظر گرفتن پایان‌بندی فیلم، نمی‌توان حدس زد که دنباله آن قرار است به طور مستقیم چه داستانی را دنبال کند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم عاشقانه با پیچ و تاب علمی‌تخیلی که روز ولنتاین شما را عجیب‌تر می‌کنندآثار متفاوت برای روز ولنتاین
۲۰ فیلم عاشقانه با پیچ و تاب علمی‌تخیلی که روز ولنتاین شما را عجیب‌تر می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا