بازی

دلیل پشت بازسازی بازی Like a Dragon: Ishin چیست؟

دلیل پشت بازسازی بازی Like a Dragon: Ishin چیست؟

سگا چند روز پیش از ریمیک بازی Like a Dragon: Ishin رونمایی کرد و اکنون تهیه کننده اجرایی بازی به صحبت درباره دلیل پشت این بازسازی پرداخت. 

ماسایوشی یوکومایا (Masayoshi Yokoyama) و هیرویوکی ساکاموتو (Hiroyuki Sakamoto) با OneMoreGame مصاحبه‌ای داشته و گفتند که دلیل بازسازی بازی Like a Dragon: Ishin، تقاضای بسیار زیاد طرفداران بود. این شرکت فعلا برنامه‌ای برای ریمیک بازی Kenzan ندارد.

در میان تمام بازخوردهایی که از طرفداران دریافت کردیم، تعداد بیشتری خواهان بازسازی ایشین بودند. ما همچنین معتقد بودیم که ایشین محبوب‌تر است و اگر بخواهیم کنزان را بازسازی کنیم، کمی داستانی آن را باید تغییر می‌دادیم. 

این کار زمان زیادی و بودجه‌ بیشتری هم نیاز دارد. برای در نظر گرفتن بازسازی کنزان، واقعا نیاز به زمان‌بندی مناسبی است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

بازی Like a Dragon

Kenzan عنوانی بود که در سال ۲۰۰۸ برای پلی استیشن ۳ منتشر شد و در دوران ادو جریان داشت. این بازی با الهام از فیلم‌های سامورایی بیشتر روی مبارزه با شمشیر تمرکز داشت. ایشین اسپین‌آف دوم این سری بود که همزمان با پلی استیشن ۴ به بازار منتشر شد و از لحاظ داستانی با کنزان ۲۰۰ سال فاصله دارد.

یکی از دلایل محبوبیت بیشتر Like a Dragon: Ishin استفاده از شخصیت‌های سری بازی یاکوزا است. اگر استقبال از ریمیک Like a Dragon: Ishin خوب باشد، این احتمال وجود دارد که سگا کنزان را هم باز‌سازی کند. همچنین باید اشاره کنیم که سگا نام غربی سری یاکوزا را به Like a Dragon تغییر داده، اما دلیل آن چیست؟

از طرف دیگر نباید بازی یاکوزا ۸ را هم فراموش کنیم که چند هفته پیش معرفی شد. این بازی دارای دو شخصیت اصلی است و شما می‌توانید یک بار دیگر کازوما کیریو را کنترل کنید. بازی Yakuza 8 در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌ های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا