رمز ارز

دلیل دشمنی رئیس کمیسیون بورس آمریکا با رمزارزها مشخص شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویدیویی در توییتر از گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در حال سخنرانی در یک دوره بلاکچین در سال 2018 دیده شده که در آن زمان، جنسلر استاد یک دوره MIT به نام «بلاکچین و پول» بود.
کمتر از پنج سال پیش، او چنین چیزی را به دانشجویان گفت:

بنابراین ما می‌دانیم که در ایالات متحده و در بسیاری از حوزه‌های دیگر، سه چهارم بازار ICO یا اوراق بهادارنیستند.

او همچنین گفت که این طبقه‌بندی غیرامنیتی در سه حوزه ایالات متحده، کانادا و تایوان اعمال می‌شود.
به گزارش رمزارز نیوز، عرضه اولیه کوین یا ICO روشی است که شرکت‌های رمزارزی برای جمع‌آوری پول برای پروژه‌های خود در بازار صعودی ۲۰۱۷ استفاده کردند و سال نزولی بعدی شاهد یک سرکوب نظارتی علیه آنها در سراسر ایالات متحده بود.
در این سخنرانی، او گفت که بحث در مورد اینکه آیا ICOها اوراق بهادار هستند، به ویژه به عنوان یک موضوع قانونی یا نظارتی، به بیشتر بازار مرتبط نیست.
برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، این ویدیو را دوباره توییت کرد و نوشت “وای!”
جنسلر در سال 2023 بارها ادعا کرد که هر دارایی رمزارزی به غیر از بیت کوین یک اوراق بهادار است. آژانس او همچنین تقریباً همه موارد مربوط به دارایی‌های دیجیتال، از سهامداری گرفته تا استیبل کوین‌ها را سرکوب کرده است.
درگذشته نیز فیلمی از او کشف شد که در مورد الگوراند (ALGO) و فناوری آن صحبت می‌کند. با این حال او اخیراً ALGO و چندین توکن دیگر را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرد.
یک نظریه رایج این است که وال استریت و بانکداران بزرگ تا حد زیادی تنظیم‌کننده‌های مالی و بازیگران سیاسی را کنترل می‌کنند. بنابراین، جنسلر و امثال او باید در راستای منافع آنها عمل کنند و کریپتو نقطه مقابل بانکداری و امور مالی سنتی است که در آن اشخاص ثالث و واسطه‌ها از پول دیگران درآمد کسب می‌کنند.
علاوه بر این، کریپتو یک تهدید آشکار برای این سیستم مالی سنتی قدیمی است که دوباره در لبه سقوط است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا