رمز ارز

دلایل خرید مجدد شیبا توسط نهنگ‌ها چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پورتال تحلیلی دنیای رمزارزها، CryptEye، یک سرمایه‌گذار بزرگ ناشناس در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۰ هزار دلار شیبا اینو را خریداری کرده که معادل حدودا ۷۰ میلیارد توکن SHIB است. طی هفت روز گذشته، 833498 دلار برای خرید توکن این رمزارز توسط این نهنگ ارز دیجیتال هزینه شده است. این سرمایه‌گذار در مجموع دارای 31.15 میلیون دلار توکن شیبا اینو در سبد خود است که معادل 3 تریلیون توکن SHIB است.
این خرید بزرگ در روزی انجام شد که قیمت شیبا بیش از 7 درصد کاهش یافت. با باز کردن معاملات هفته جدید در 0.000011 دلار، قیمت آن به قدری پایین ‌آمد که در یک لحظه یک صفر دیگر به ارزش پولی خود اضافه کرد. با این وجود، از زمان افت دردناک دیروز، یک سرمایه‌گذار ممکن است با خرید به موقع موفق شده باشد 2٪ تا 3٪ سود از خرید خود به دست آورد.
با توجه به وسواس این نهنگ نسبت به شیبا، با توجه به اینکه این رمزارز پس از اتریوم بیشترین سهم را در سبد سهام آن دارد، سخت است که بدانیم این نهنگ کیست و آیا مستقیماً به پروژه شیبا وابسته است یا خیر.
بر اساس آمار WhaleStats، در میان تمام ارزهای دیجیتال غیر از اتریوم، شیبا 73 درصد از سبدهای خرید را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، شیبا اینو همچنان سهم بزرگی در پرتفوی صد نهنگ بزرگ اتریوم دارد. بر اساس همین داده‌ها، 5.11 درصد از کل پرتفوی کل این گروه از سرمایه‌گذاران در اختیار توکن شیبا است که معادل 126.4 میلیون دلار است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا