بازی

دلایلی که باید در بیدُک، فروشگاه اینترنتی بسازیم

دلایلی که باید در بیدُک، فروشگاه اینترنتی بسازیم

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش فروشگاه ساز بیدُک، در پی شیوع ویروس کووید-۱۹ و پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان دسترسی به اینترنت توسط کاربران ایرانی، خرید و فروش از طریق فروشگاه‌های اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرد و فروش به‌صورت حضوری به شکل قابل‌توجهی کاهش یافت. مزایای بسیاری وجود دارد تا به‌جای خرید حضوری، از فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنیم، اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. فروشگاه ساز بیدُک با فراهم کردن بستری با قابلیت‌های فراوان و به روز، راه اندازی وبسایت فروشگاهی را بدون نیاز به دانش فنی و با کمترین هزینه برای فروشندگان فراهم کرده و مهم‌ترین هدف این تکنولوژی افزایش فروش فروشندگان است.

7  دلیل مهم برای ساخت سایت فروشگاهی در بیدُک

در ادامه به چند دلیل مهم مفید و بهینه  بودن فروش در وبسایت فروشگاهی می‌پردازیم:

1.     هزینه‌ مقرون به صرفه

هزینه‌ای که بابت ساخت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی پرداخت می‌شود، شامل کلیه مراحل، از ابتدا تا زمان شروع فروش آنلاین در وبسایت فروشگاهی شما می‌شود. شما به‌صورت اختصاصی دارای فروشگاه آنلاین هستید و ریسک خارج شدن از دسترس و یا هک شدن صفحه فعالتان در شبکه‌های اجتماعی را به حداقل رساندید.

در فروشگاه ساز بیدُک با کمترین هزینه ممکن می‌توان صاحب فروشگاه اینترنتی اختصاصی شوید و به‌صورت حرفه‌ای‌ و بیشتر از همیشه بفروشید.

2. دسترسی به کانال‌های فروش معتبر

فروشگاه ساز بیدُک امکان اتصال به کانال های فروش  را برای وبسایت‌های فروشگاهی فراهم کرده است. با 200 هزار تومان شارژ اولیه در کانال‌های معتبر فروش آنلاین، علاوه بر اینکه فروشگاه شما در معرض دید مخاطب هدف قرار می‌گیرد فروش یک فروشگاه اینترنتی را تضمین می‌کند. اما در شبکه‌های اجتماعی امکان دسترسی به کانال‌های فروش معتبر، دیده شدن در این فضا (Promote) و فروش به این راحتی‌ها نیست و نیاز به هزینه‌های بالای تبلیغات دارد که لزوماً بازگشت‌پذیر نیست.

3. پشتیبانی ۲۴-۷

در مسیر راه‌اندازی  فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز بیدُک، راهبر فروشگاه اختصاصی برای  آن فروشگاه معرفی می‌شود. اکانت منیجر به همراهی تیم پشتیبانی و تیم تجربهٔ مشتریان بیدُک، گروهی را با مدیر فروشگاه تشکیل می‌دهند تا ارتباط دوطرفه‌ای ساده و سریع بین مدیر فروشگاه و پشتیبان فروشگاه اینترنتی ایجاد شود. مدیر فروشگاه بعد از راه اندازی فروشگاه در هر زمانی که به راهنمایی و کمک نیاز داشته باشد، در آن گروه مطرح می‌کند و هرکدام از پشتیبانان بیدُک که در سریع‌ترین زمان ممکن با بررسی مسئله و ارائهٔ راهکار مناسب مشکل را برطرف می‌کنند.

4. امکان فروش غیرحضوری بدون دردسر

زمانی که فروش از طریق فروشگاه حضوری انجام بشود، باید شخصی به‌صورت تمام مدت در فروشگاه حضور پیدا کند که این مهم، نیازمند صرف زمان و هزینه‌ است. اما با ساخت سایت فروشگاهی در بیدُک، در هر زمانی تنها با دسترسی به  اینترنت، می‌توان فروشگاه را مدیریت کرد و مراحل فروش محصول را مدیریت کرد. در سفر، در، در خانه و…

5. مدیریت مشتریان

از دیگر چالش‌های فروش در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان به  امکان مدیریت صحیح مشتریان اشاره کرد. ثبت سفارش به‌صورت چت یا دایرکت در این فضا توسط مشتری انجام می‌شود، بررسی پروسهٔ خرید، ارسال و پرداخت مشتری در این فضا موضوع مهمی  است که با توجه به عدم دسترسی به اطلاعات دقیق و دسته‌بندی‌شدهٔ سفارشات  درصد خطای  فروشنده را بالا می‌برد و نارضایتی یا عدم اعتماد مشتریان را به همراه دارد.

درصورتی‌که ارائه خدمات  فروش آنلاین در بستر وبسایت فروشگاهی به مشتریان انجام شود، امکان ثبت اطلاعات تماس مشتریان، بررسی  وضعیت سفارش و پرداخت و پیگیری ارسال را دارد. فروشنده فروشگاه می‌تواند بعد از تحویل سفارش با داشتن اطلاعات تماس مشتری، با ارائهٔ پیشنهادات مناسب و دریافت بازخورد از مشتریان خود آن‌ها را تبدیل به مشتری خوشحال و وفادار کند و بدین وسیله  برای رشد کار و کسب خود برنامه‌ریزی کند.

6. مدیریت منابع (زمان، هزینه و انرژی)

با توجه به روند روبه‌رشد ترافیک، هزینه‌های نگهداری فروشگاه فیزیکی و محدودیت‌های جغرافیایی، جذب مشتریان حضوری در فروشگاه‌های فیزیکی نیازمند صرف زمان و انرژی و هزینه از دو طرف (مشتری و فروشنده) است. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین علاوه بر کم‌کردن میزان مصرف انرژی و هزینه به شما امکان ارائه خدمات و فروش محصولات به تعداد بیشتری مشتری را  می‌دهد. علاوه بر این تیم موفقیت مشتری بیدُک در این مسیر به‌صورت رایگان به‌عنوان همکار مجازی شما، در کنارتان خواهد بود.

7. برندسازی

درست وقتی‌که فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز بیدُک ساخته می‌شود، با استفاده از قالب‌های بهینه شده، الگوریتم‌های گوگل شروع به رتبه سازی و برندسازی آن فروشگاه می‌کنند. اما در اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، استفاده از این امکانات وجود ندارد. 

8. شخصی‌سازی (Costumize)

فروشگاه که در فروشگاه ساز بیدُک ساخته شد، کاملاً اختصاصی برای مدیر فروشگاه هست. تمام تصاویر، توضیحات، کالاها، دسته‌بندی‌ها، دامنه، درگاه پرداخت آنلاین، تمام نماد‌ها و مجوز‌ها و… .

فروشگاه ساز بیدُک، انقلابی در ساخت فروشگاه اینترنتی

با بیدُک امکان فروش بیشتر از همیشه وجود دارد و با کمترین هزینه و زمان و همچنین بدون نیاز به دانش فنی، می‌توان وارد عرصه فروش اینترنتی شد و فروش را چندین برابر کرد. در bdok این امکان فراهم هست که 14 روز به‌صورت رایگان فروشگاه اینترنتی داشت و با مدیریت آن آشنا شد .

منبع: https://www.bdok.ir

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا