رمز ارز

دفاع تمام‌قامت آقای بنیان‌گذار از کاردانو!

زمان مطالعه: دقیقه

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل IOHK، در توییتی گفت که هنوز هم به کاردانو علاقه بسیار زیادی دارد. هاسکینسون در این توییت بر تعهد خود به این پروژه تأکید کرده است. این شخصیت برجسته دنیای ارزهای دیجیتال معتقد است که کاردانو به طور بالقوه می‌تواند زندگی میلیاردها انسان را تغییر دهد.
نظرات جدید هاسکینسون در میان بحث و جدل پیرامون شبکه آزمایشی کاردانو منتشر شده است. این در حالی است یک توسعه‌دهنده برجسته اخیراً اظهار داشته که به دلیل یک اشکال کشف شده در گره 1.35.2 فاجعه‌ای رخ داده است. با این حال، هاسکینسون اخیراً اظهار داشت که هارد فورک Vasil هیچ مشکل کیفی ندارد. اکنون، به نظر می‌رسد که این مشکل حل شده است و ادعا می‌شود که این سیستم قوی‌تر و بهتر از همیشه کار می‌کند.
در اوایل این هفته، هاسکینسون از اپراتورهای استخر استیکینگ (Staking Pool) خواست تا گره‌های خود را به نسخه 1.35.3 ارتقا دهند. این گره قابلیت‌های کاملی را برای ارتقای آینده فراهم می‌کند. هاسکینسون می‌گوید که انبوهی از پروژه‌ها در جامعه کاردانو وجود دارد. وی می‌افزاید که تیم کاردانو سخت تلاش کرده است تا تعادل مناسب بین تجربه کاربر، امنیت و تحویل سریع را بیابد. در همین حال، هاسکینسون گفته است از این واقعیت که هیچ سازماندهی برای اعضای جامعه کاردانو وجود ندارد تا بتوانند نیازها و خواسته‌های آنها را نمایندگی کند، ناامید شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا