رمز ارز

دستور جدید بانک مرکزی؛ سقف واریزهای شناسه‌دار به صرافی‌های رمزارزی کاهش یافت!

دستور جدید بانک مرکزی؛ سقف واریزهای شناسه‌دار به صرافی‌های رمزارزی کاهش یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بانک مرکزی ابلاغیه‌ جدیدی را به شرکت‌های پرداخت‌یار ارسال کرده که بر اساس آن، از تاریخ پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۳، محدودیت‌هایی برای سقف واریزهای شناسه‌دار در پلتفرم‌های رمزارزی تعیین شده است.

طبق این ابلاغیه، حداکثر مبلغ مجاز برای واریز به هر شماره شبا در یک دوره ۲۴ ساعته به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است. به این معنا که اگر کاربران مبلغی بالاتر از ۲۵ میلیون تومان به پلتفرم‌های رمزارزی واریز کنند، تنها مبلغ مجاز (۲۵ میلیون تومان) به حساب آن‌ها واریز شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب اولیه بازگردانده خواهد شد.

این تغییر، تأثیر قابل‌توجهی بر روش‌های انجام تراکنش‌های مالی کاربران خواهد گذاشت. صرافی‌های رمزارزی داخلی مانند نوبیتکس، بیت پین، اکسیر، والکس و بیت۲۴، این خبر را منتشر کرده و تأکید کرده‌اند که این تغییر بر اساس دستورات مستقیم بانک مرکزی به شرکت‌های پرداخت‌یار اعمال شده و لازم‌الاجرا بودن آن برای تمامی پلتفرم‌های رمزارزی ضروری است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

به هر حال، این محدودیت جدید به عنوان بخشی از سیاست‌های کلان بانک مرکزی برای کنترل و ساماندهی تراکنش‌های مالی در حوزه رمزارزها در نظر گرفته شده و می‌تواند نشانه‌ای از اعمال مقررات سخت‌گیرانه‌تر در این زمینه باشد.

در صورت اعلام هرگونه اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتر در روزهای آینده، اخبار و نحوه اجرای این تغییرات در وب‌سایت رمزارز نیوز منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا