عمومی

در کدام کشورها گلکسی زد فولد ۶ با پایین‌ترین قیمت به‌فروش می‌رسد؟

در کدام کشورها گلکسی زد فولد ۶ با پایین‌ترین قیمت به‌فروش می‌رسد؟

به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ نه‌تنها در دسته‌ی پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی های تاشو،‌ بلکه در دسته‌ی گران‌ترین گوشی‌ها نیز قرار دارد. این گوشی سامسونگ بی‌شک یک دستگاه خیره‌کننده است؛ اما ساکنان ایالات متحده برای پیش‌سفارش مدل پایه‌ی آن باید علاوه‌بر مبلغ ۱٬۸۹۹ دلار، ۲۰۰ دلار نیز برای مالیات فروش بپردازند.

براساس بررسی‌های انجام‌شده، به‌نظر می‌رسد مالزی ارزان‌ترین کشور برای خرید گوشی گلکسی زد فولد ۶ به‌حساب می‌آید. قیمت خرده‌فروشی مدل پایه‌ی این گوشی در مالزی ۷٬۲۹۹ رینگیت (معادل ۱٬۵۶۴ دلار) است که درواقع حدود ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۶ در آمریکا به‌فروش می‌رسد.

ژاپن بعد از مالزی در جایگاه دوم قرار دارد. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ در این کشور ۱٬۵۸۷ دلار است. کره جنوبی، زادگاه سامسونگ، گوشی زد فولد ۶ را با قیمت ۱٬۶۰۹ دلار به‌فروش می‌رساند و در رتبه‌ی سوم قرار دارد. بعد از کره جنوبی هیچ کشوری این گوشی را با قیمت پایین‌تر از ۱٬۸۰۰ دلار نمی‌فروشد.

گلکسی زد فولد ۶ در ترکیه با گران‌ترین قیمت نسبت‌ به سایر کشورها به‌فروش می‌رسد. کاربران برای خرید این گوشی در ترکیه باید مبلغ ۲٬۷۲۱ دلار بپردازند. خریداران در مکزیک و اکوادور نیز برای گوشی گلکسی زد فولد ۶ حدود ۲٬۵۰۰ دلار می‌پردازند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا