بازی

در سریال The Last of Us نحوه انتشار قارچ تغییر کرده است

در سریال The Last of Us نحوه انتشار قارچ تغییر کرده است

در حالی که انتظار می‌رود سریال The Last of Us به بازی‌ها وفادار باشد، اکنون گفته می‌شود که سازندگان به خاطر واقع گرایی بیشتر احساس کردند برخی نکات را باید تغییر دهند.

کریگ مازین، یکی از خالقان سریال در مصاحبه جدید با Comicbook فاش کرد که در سریال، قارچی که انسان را به هیولاهای گوشتخوار تبدیل می‌کند، مانند بازی‌ها در هوا پخش نمی‌شود. مزین در مصاحبه خود گفت:

بدیهی است که چیزهای بزرگی وجود دارد که می‌دانیم باید آن‌ها را حفظ کنیم، اما پس از آن چالش‌هایی برای سریال وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، چیزهای کوچک مانند هاگ. در بازی مواردی وجود دارد که با هاگ‌ها مواجه می‌شوید و باید ماسک گاز بزنید. در دنیایی که ما ایجاد می‌کنیم، اگر هاگ‌ها در هوا پخش شده باشند، کاملا واضح است که در همه جا پخش می‌شوند و همه باید همیشه ماسک بزنند. بنابراین ما خودمان را به چالش کشیده‌ایم تا یک راه جالب جدیدی برای گسترش قارچ پیدا کنیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Tokyo Vice – امیدی که به تدریج کمرنگ شدیک درام جنایی راضی‌کننده که چند جایش لنگ می‌زند!
نقد سریال Tokyo Vice – امیدی که به تدریج کمرنگ شد

The Last of Us

با توجه به اینکه به زمان پخش سریال ‌The Last of Us نزدیک می‌شویم، در چند هفته اخیر اخبار زیادی درباره آن گزارش شده است. اخیرا، نیل دراکمن، کارگردان بازی‌ها و یکی از خالقان سریال گفته بود که این اقتباس خشونت کمتری نسبت به گیم دارد، اما چند روز بعد گفت که این «بهترین و معتبرترین اقتباس از روی بازی‌ها» خواهد بود.

اخیرا هم گفته شده بود که داستان سریال The Last of Us فراتر از بازی‌ها نخواهد رفت تا سازندگان اشتباه Game of Thrones را تکرار نکنند.

سریال The Last of ‌‌Us در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تمام فیلم‌ها و سریال‌های دی‌سی پس از Peacemakerساخته‌هایی در حال توسعه برای سرویس HBO Max
تمام فیلم‌ها و سریال‌های دی‌سی پس از Peacemaker


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا