بازی

در آینده بازی‌های دوبعدی جدیدی از سونیک ساخته خواهد شد

در آینده بازی‌های دوبعدی جدیدی از سونیک ساخته خواهد شد

با وجود موفقیت بازی سه‌بعدی جدید سونیک، یعنی Sonic Frontiers، اکنون کارگردان آن اعلام کرده که در آینده بازی‌های دوبعدی نیز در این فرنچایز منتشر خواهد شد.

زمانی که از «موریو کیشیموتو»، طراح و کارگردان تیم سونیک در توییتر پرسیده شد که آیا سگا یک بازی به سبک Sonic 4 می‌سازد یا خیر، او پاسخ داد که طرفداران می‌توانند منتظر بازی‌های جدید Side-scrolling سونیک همراه با نسخه‌های سه بعدی باشند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

سونیک ۴ یا Sonic the Hedgehog 4: Episode I بازی بود که در سال ۲۰۱۰ با گیم‌‎پلی Side-scrolling ساخته شد. در این سبک، با حرکت بازیکن به سمت چپ یا راست، دوربین نیز همراه با آن حرکت می‌کند. از جمله عناوین مدرن Side-scrolling می‌توان به Ori and the Blind Forest و Inside اشاره کرد.

در آینده بازی‌های دوبعدی جدیدی از سونیک ساخته خواهد شد - lastech

سگا اخیرا در جریان گزارش درآمد خود فاش کرد که Sonic Frontiers از زمان انتشارش تاکنون ۲.۹ میلیون نسخه به فروش رسانده است. در ماه دسامبر نیز این استودیو فاش کرده بود که از زمان انتشار بازی در ماه نوامبر، ۲.۵ میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

بازی Sonic Frontiers هم اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. بررسی بازی Sonic Frontiers را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا