بازی

دختر بلید، Bloodline سال آینده اولین کمیک خود را دریافت خواهد کرد

دختر بلید، Bloodline سال آینده اولین کمیک خود را دریافت خواهد کرد

بلید (Blade the Vampire Hunter) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول است و اکنون، دخترش، Bloodline قرار است در فوریه ۲۰۲۳ یک مجموعه کمیک پنج شماره‌ای دریافت کند.

کمیک Bloodline: Daughter of Blade نوشته شده توسط «دنی لور» با طراحی Karen S. Darboe، روی «بریل بروکس» (Brielle Brooks) جوان تمرکز می‌کند که تلاش دارد با زندگی در مدرسه کنار بیاید و در عین حال، قدرت‌های خون آشامی‌اش را پرورش دهد. او همچنین در تلاش است تا اطلاعاتی درباره هویت پدرش، بلید به دست بیاورد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: تحلیل و موشکافی تریلر بتمن (تماشا کنید)
lastech سینما: تحلیل و موشکافی تریلر بتمن (تماشا کنید)

در توضیحات مارول برای Bloodline: Daughter of Blade آمده است:

بریل بروکس بچه خوبی است، مهم نیست معلمانش چه می‌گویند – تقصیر او نیست که دارای قدرت‌های فوق‌العاده خون آشامی است و مردگان می‌خواهند آشوب به پا کنند!

بلید

ایده ساخت کمیک دختر بلید ابتدا چندین سال پیش مطرح شده بود، با این حال او تا اوایل سال جاری در هیچ کتاب مصوری حضور پیدا نکرده است. اولین حضور او به کمیک رایگان Avengers/X-Men مربوط می‌شود.

جناح ترسناک پروژه‌های مارول اخیرا در کمیک‌ها و MCU مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این کمیک، خود بلید نیز به‌زودی فیلم ریبوت جدیدی دریافت خواهد کرد که در آن «ماهرشالا علی» نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. این فیلم قرار است ۳ نوامبر ۲۰۲۳ اکران شود که البته ممکن است با تاخیر مواجه شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغبحران‌های پیتر پارکری
تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغ


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا