رمز ارز

دارندگان NFT در معرض خطر هک شدن!

زمان مطالعه: دقیقه

شرکت يوگا، خالق مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) هشدار داده که به زودی ممکن است يک حمله هماهنگ با هدف هک چند جامعه NFT صورت گيرد. این شرکت مربوط به توکن‌های غیر مثلی در ۱۹ ژوئیه هشداری درباره حمله احتمالی در حساب توییتری خود صادر کرد و از دنبال‌کنندگان خواست که مراقب حمله احتمالی هکرها باشند.
در ماه جاری، دو گروه رسمی Discord مرتبط با مجموعه NFTهای BAYC و OtherSide به خطر افتادند که طی آن، کلاه‌برداران توانستند لینک‌های فیشینگ مختلف را به اشتراک بگذارند.
هشدار جدید یوگا تنها چند روز پس از هک کردن پلتفرم محبوب NFT Premint توسط هکرها منتشر شد که طی آن تقریباً ۳۱۴ توکن NFT و ۳۷۵ هزار دلار به سرقت رفت و به یکی از بزرگ‌ترین هک‌های NFT در سال ۲۰۲۲ تبدیل شد.
به گفته شرکت امنیت بلاکچین Certik، این سرقت‌ها روز یکشنبه پس از وارد کردن کدهای مخرب توسط هکرها در وبسایت Premint اتفاق افتاد. این کد یک پاپ آپ ایجاد کرد که کاربران را وادار می‌کرد تا مالکیت کیف پول خود را تأیید کنند، اما در عوض به هکرها اجازه می‌داد تا NFTها را از کیف پول قربانی خود منتقل کنند. شش کیف پول به عنوان قربانی این حمله شناسایی شده‌اند که حاوی NFT هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا