بازی

دادگاه امبر هرد و جانی دپ توسط هیئت منصفه بررسی خواهد شد

دادگاه امبر هرد و جانی دپ توسط هیئت منصفه بررسی خواهد شد

دادگاه امبر هرد و جانی دپ، پس از شش هفته جلسه که هر دو طرف از خود دفاع و دیگری را به آزار و اذیت متهم می‌کردند، حالا توسط هیئت منصفه برای حکم نهایی بررسی می‌شود.

با به پایان رسیدن جلسات دادگاه امبر هرد و جانی دپ، که طی شش هفته اخیر توجهات مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد، قاضی پنی آزکارت اعضای هیئت منصفه را برای تعطیلات آخر هفته مرخص کرد. این هیئت منصفه که متشکل از هفت نفر است، از روز سه‌شنبه بررسی دقیق پرونده جانی دپ و امبر هرد را آغاز خواهد کرد. این هفت نفر پس از بررسی دقیق ادعای دپ و ادعای متقابل هرد باید به یک حکم متفق‌القول برسند.

جانی دپ ۵۸ ساله از همسر سابق خود به خاطر مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست منتشر و او را به آزار و اذیت خانگی متهم کرد، شکایتی به ارزش ۵۰ میلیون دلار کرده است. امبر هرد ۳۶ ساله نیز پس از اینکه وکیل دپ اتهامات او را گول‌زننده خواند، در شکایتی متقابل به دنبال ۱۰۰ میلیون دلار است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم CODA – اگر دوستم داری بگذار برومکو گوش شنوا؟
نقد فیلم CODA – اگر دوستم داری بگذار بروم

دادگاه امبر هرد جانی دپ

در این دادگاه شش هفته‌ای، این دو بازیگر اتهامات مختلفی را روانه هم کردند. در حالی که هرد دپ را مردی خشن، آزارگر و معتاد به مواد مخدر و الکل توصیف می‌کرد، دپ در سمت مقابل هرد را به عنوان آزارگر اصلی معرفی می‌کرد که به گفته خودش، به خشونت و جدال «نیاز داشت» و یکی از این جدال‌ها به قطع شدن نوک یکی از انگشتان دپ منجر شد. برای اینکه از داستان کامل رسیدن این دو بازیگر به این نقطه خبردار شوید، مقاله «چه شد که جانی دپ و امبر هرد به اینجا رسیدند؟» را از دست ندهید.

این دادگاه جزئیات جالب دیگری به همراه داشت. از جمله اینکه جیسون موموآ، هم‌بازی امبر هرد در فیلم‌های Aquaman، جلوی اخراج شدن وی از آکوامن 2 را گرفته است. هرچند که در این دادگاه تایید شد که نقش هرد در این فیلم به طرز چشم‌گیری کاهش یافته است و او حضور بسیار مختصری در آن دارد.

وکلای هر دو طرف از قاضی و هیئت منصفه درخواست بررسی دقیق گفته‌ها و مدارک را داشتند. در این میان، نقل قولی از آقای راتنبورن، وکیل امبر هرد، جلب توجه می‌کند که از ژوری خواستار تمرکز روی گفته‌های موکلش شده است:

این پرونده راجع به این نیست که چه کسی همسر بهتری بوده. راجع به این نیست که به نظرتان خانم هرد نسبت به آقای دپ آزارگر بوده یا خیر. اگر فکر می‌کنید هر دوی آن‌ها نسبت به یکدیگر آزارگر بوده‌اند، پس امبر برنده است. اگر امبر حتی فقط یک بار آزار دیده باشد، پس او برنده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینماسفر به دنیای سیاه و سفید دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی
معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینما


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا