بازی

دادگاه امبر هرد و جانی دپ بخشی از داستان Aquaman 2 را اسپویل می‌کند

دادگاه امبر هرد و جانی دپ بخشی از داستان Aquaman 2 را اسپویل می‌کند

دادگاه امبر هرد (Amber Heard) و جانی دپ (Johnny Depp) همچنان ادامه دارد و از این طریق بخشی از داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom لو رفته است. 

کاترین آرنولد، (Kathryn Arnold) تهیه کننده سابق هالیوودی که اکنون به عنوان مشاور در صنعت سرگرمی فعالیت می‌کند، روز پیش به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شد تا درباره تاثیر این پرونده روی زندگی امبر هرد صحبت کند. همانطور که می‌دانید نقش امبر هرد به عنوان پرنسس مرا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به شدت کاهش یافته و کاترین آرنولد هم این ادعا را تایید می‌کند. هشدار: لازم به ذکر است که نقل قول‌های زیر می‌توانند بخش‌های مهمی از داستان فیلم آکوامن 2 را لو دهند!

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

امبر هرد و جانی دپ در دادگاه

زمانی که همکارانش فیلم‌نامه [نهایی] را دریافت می‌کردند، او هنوز فیلم‌نامه‌ای نگرفته بود و پس از آن که فیلم‌نامه را دریافت کرد، نسبت به ورژن قبلی به طور چشمگیری نقشش کمرنگ شده بود. او خیلی زود در بخش اول فیلم به نام Act One در بیمارستان بستری می‌شود.

تقریبا او در تمام مدت فیلم در بیمارستان بستری است تا اینکه در یک سکانس اکشن بزرگ در پایان کار حضور پیدا می‌کند. او برای چندین ماه پنج ساعت در روز با یک مربی تمرین می‌کرد تا بتواند این سکانس اکشن بزرگ را انجام دهد. این سکانس بزرگی که قرار بود بخشی از قسمت سوم باشد در نهایت از فیلم حذف شد.

من معتقدم که او در اول فیلم، به نوعی مجروح شده بود یا این قضیه به یک بچه ارتباط دارد. دقیقا نمی‌دانم، فقط همان چیزی را که خانم هرد به من گفت را بیان می‌کنم. می‌دانم او در اوایل فیلم آکوامن ۲ در بیمارستان بستری می‌شود و واقعا تا آخر فیلم بیرون نمی‌آید. تمام تعاملات او با [شخصیت] موموآ و مطمئنا صحنه‌های اکشنش، حذف شدند.

در دنباله آکوامن ما شاهد حضور جیسون موموآ در نقش آرتور کری (Arthur Curry)، پاتریک ویلسون در نقش منفی Ocean Master و یحیی عبدالمتین دوم در نقش منفی بلک مانتا (Black Manta) هستیم. فیلم Aquaman and The Lost Kingdom در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. همچنین بد نیست بدانید بیش از ۲ میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از این فیلم جمع‌آوری شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا