عمومی

خرید و فروش نات کوین در صرافی کوینکس امکان‌پذیر شد

خرید و فروش نات کوین در صرافی کوینکس امکان‌پذیر شد

کوینکس یکی از معدود صرافی‌های رمزارز خارجی محسوب می‌شود که همچنان بدون مشکل به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. این صرافی، نات کوین را به فهرست رمزارزهای پشتیبانی‌شده‌ی خود اضافه کرد. این یعنی کاربران می‌توانند ازطریق پلتفرم کوینکس به‌راحتی نات کوین بخرند و بفروشند.

کوینکس علاوه‌بر اضافه‌کردن نات کوین به فهرست رمزارزهای بخش اسپات (Spot) خود، این توکن را به بخش معاملات فیوچرز اضافه کرده است تا نوسان‌گیرها و معامله‌گران روزانه نیز بتوانند با حرکت‌ قیمتی در جهت افزایش و حتی کاهش، از بازار سود کسب کنند.

کوینکس در بخش فیوچرز امکان استفاده از ضریب ۲۰ برابر را برای نات کوین فراهم کرده است.

نات کوین در صرافی کوینکس

lastech

نات کوین پروژه‌ای بود که با روشی نسبتاً کم‌نظیر روی کار آمد و در اولین مرحله‌ی ایردراپ، کاربران صرفاً با ضربه‌زدن روی نمایشگر گوشی خود می‌توانستند توکن‌های این ارز دیجیتال را برای خود جمع‌آوری کنند.

سازوکار نات‌کوین باعث شد بسیاری از کارشناسان ازجمله lastech نسبت‌ به کلاهبرداری‌بودن پروژه هشدار دهند ولی به‌هرحال با پشتیبانی پیام‌رسان بزرگ تلگرام از ارز دیجیتال مذکور و لیست‌شدن آن در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، شاهد استقبال کم‌نظیر معامله‌گران از نات‌کوین بودیم.

مقالات مرتبط؛

ارزش بازار نات کوین در ابتدا به بالای ۷۰۰ میلیون دلار هم رسید اما روز گذشته با افت قیمت قابل‌ توجه رمزارز مذکور شاهد کاهش ارزش بازار آن بودیم. در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله، ارزش بازار نات کوین به حدود ۶۵۰ میلیون دلار رسیده است.

قیمت نات‌کوین که برای چند ساعت حتی به ۰٫۰۳ دلار هم رسیده بود اکنون به ۰٫۰۰۶۲ دلار کاهش یافته است که نشان از حضور پررنگ فروشندگان دارد.

افراد زیادی ازجمله پاول دورف، مدیرعامل و مؤسس تلگرام، به نات کوین ایمان دارند و قیمت‌های بسیار بالاتری را برای این رمزارز متصور هستند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا