بازی

خرید اقساطی با بهترین قیمت تلویزیون بدون ضامن

خرید اقساطی با بهترین قیمت تلویزیون بدون ضامن

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلویزیون چیست

شاید شما فکر کنید که تلویزیون تنها همان جعبه رنگی است که منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اگر بخواهیم پاسخ جامع و مختصری به سوال تلویزیون چیست؟ بدهیم باید بگویم که تلویزیون از دو کلمه فرانسوی تله (tele) دور و ویزیو (vision) به معنی نگاه یا دید وارد زبان فارسی شده است. تلویزیون در معنای لغوی به معنای تماشا از فاصله دور است و می‌توان گفت که یک سیستم ارتباطی برای پخش تصاویر متحرک از مسافت دور می‌باشد. تلویزیون‌های امروزی از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که می‌توان به صفحه‌ی نمایشگر، منبعی برای ارسال تصویر، منبع صدا، آنتن گیرنده و غیره اشاره کرد.

در تاریخ مخترع تلویزیون را فردی به نام ” جان لوگی برد ” می‌شناسد و پس از آن دانشمندان و مخترعان زیادی برای تکمیل و توسعه فناوری تلویزیون تلاش کرده و نقش موثری نیز در این راه داشته‌اند. تلویزیون‌های قدیمی تنها به صورت سیاه و سفید بودند و تصاویر را بدون صوت پخش می‌کردند اما امروزه تلویزیون‎ها به یک دستگاه پیشرفته تبدیل شده‌اند که شما علاوه بر تماشای فیلم‌ها می‌توانید کارهای مختلفی چون اتصال به اینترنت در تلویزیون‌های هوشمند، امکان اشتراک گذاری فایل در دستگاه‌های دیگر و غیره را انجام دهید.
قیمت تلویزیون با توجه به نوع صفحه نمایشگر و سایز آن، فناوری‌ها، برند سازنده و سایر ویژگی‌ها متفاوت است.

این روزها با گسترش فناوری و اینترنت تلویزیون اینترنتی رایگان نیز پا به عرصه گذاشته است و طرفداران بسیاری دارد و شما می‌توانید با استفاده از اینترنت و با دستگاه‎های که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند به سایت‌هایی که تلویزیون اینترنتی رایگان را در دسترس قرار می‌دهند مراجعه کنید و پخش زنده تلویزیون را در آنجا ببینید. یکی از مزیت‌های تلویزیون اینترنتی نسبت به تلویزیون این است که شما می‌توانید به آرشیو برنامه‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

کیفیت انواع تلویزیون

یکی از مواردی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید میزان کیفیت تصویر است. از جمله انواع کیفیت تصویر در تلویزیون‌های موجود در بازار می‌توان به SD، HD، FULL HD و 4k اشاره کرد. هر کدام از این کیفیت‎ها رزولوشن متفاوتی دارند. رزولوشن در واقع یکی از مهمترین مفاهیمی است که باید هنگام خرید آن را بشناسید چرا که تاثیر مستقیمی بر کیفیت تصویر دارد.

رزولوشن نشان‌دهنده تعداد پیکسل‌های نمایشگر در سطح افقی و عمودی است و هرچه تعداد این پیکسل‌ها بیشتر باشد در نتیجه کیفیت تلویزیون نیز بالاتر خواهد بود. اگر به شما گفتند که تلویزیون یک نمایشگر رزولوشن 1920 در 1080 دارد باید بدانید که عدد1080 نشان دهنده تعداد پیکسل سطح افقی و عدد 1920  نشان دهنده تعداد پیکسل را سطح افقی است. در ادامه رزولوشن کیفیت‌های مختلف تصویر را  نام برده‌ایم.

  1. تلویزیون SD  رزولوشن  آن برابر 720 در 480 پیکسل است.
  2. تلویزیون HD رزولوشن آن برابر با 1280 × 720 پیسکل است.
  3. تلویزیونFULL HD  رزولوشن آن برابر با 1920 × 1080 پیکسل است.
  4. تلویزیون 4k رزولوشن آن برابر با 3840 × 2160 پیکسل است.
  5. تلویزیون8K  رزولوشن برابر با 7680 × 4320 پیکسل است.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

قیمت تلویزیون برای برخی از اقشار کم درآمد جامعه، بازنشستگان و کسانی که به اندازه کافی بودجه مالی ندارند ممکن است بالا باشد و امکان خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ ، اسنوا و سایر مارک‌های خوب برایشان میسر نیست. همچنین از آنجا که این روزها قدرت خرید مردم جامعه کاهش پیدا کرده است و قیمت لوازم خانگی مختلف از جمله تلویزیون رو به افزایش است بسیاری از فروشگاه‌ها در زمینه فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش تلویزیون قسطی شیراز، فروش تلویزیون قسطی کرج، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین و سایر شهرها فعالیت دارند. در نتیجه اگر تمایلی به خرید تلویزیون ارزان از مارک‌های ناشناخته ندارید و می‌خواهید خرید تلویزیون را از برندهای معتبر انجام دهید بهترین گزینه خرید اقساطی تلویزیون از فروشگاه اینترنتی سل است. این موضوع را در نظر بگیرید که هر فروشگاهی برای خرید قسطی مناسب نیست و شرایط خرید اقساطی آن ممکن است با شرایط شما هم خوانی نداشته نباشد.
ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‎خواهید بهترین تجربه را از خرید اقساطی تلویزیون داشته باشید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی سل ا امکان خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا و سایر مارک‎ها را با بهترین شرایط فراهم کرده است. از جمله روش‎های خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه اینترنتی سل می‌توان به امکان خرید اقساطی با چک، خرید اقساطی تلویزیون بدون چک، خرید اقساطی بدون ضامن و غیره اشاره کرد که در ادامه به دو روش اشاره کرده‌ایم.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

یکی از روش‌های خوب برای کسانی که ضامن معتبر یا دسته چک ندارند فروش اقساطی تلویزیون شهاب، ال جی، سامسونگ، اسنوا و غیره با سفته است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی تلویزیون با سفته به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

مقایسه انواع تلویزیون

در این بخش شما را با انواع تلویزیون موجود در بازار آشنا می‌کنیم تا در هنگام خرید بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید. تلویزیون‌های موجود در بازار از لحاظ نوع صفحه نمایش و امکانات به چند دسته زیر تقسیم می‌شود.

تلویزیون ال سی دی (LCD)
در چند سال اخیر تلویزیون ال سی دی رایج‌ترین نوع تلویزیون در بازار بود که به دلیل تنوع سایز صفحه نمایش و قیمت در بین کاربران محبوبیت زیادی داشت. یکی از مهمترین مشکلات تلویزیون‌های ال سی دی این است که طول عمر نمایشگر آنها کم است.

تلویزیون ال ای دی (LED )
تلویزیون ال ای دی را می‌توان نسل جدید تلویزیون‌های ال سی دی دانست که از لحاظ میزان کیفیت تصویر، کنتراست تصاویر، درجه دقت رنگ و همچنین طول عمر رشد کرده‌اند.

تلویزیون اولد (OLED )
تلویزیون‌های اولد جزو نمایشگر‌های گران قیمت در بازار محسوب می‌شوند. این تلویزیون از لحاظ نوع فناوری با دیگر تلویزیون‌ها متفاوت است. اگر می‌خواهید یک تلویزیون پیشرفته داشته باشید و با آن فیلم‌های سینمایی را با بهترین تجربه تماشا کنید به سراغ خرید تلویزیون‌های اولد بروید.

تلویزیون کیولد (QLED )
این نوع تلویزیون به فناوری کوانتوم دات مجهز شده است. این فناوری سبب شده تا روشنایی در این تلویزیون‌ها بالا برود و از طرفی شما شاهد یکنواختی تصویر و رزولوشن بهتر باشید.

تلویزیون هوشمند (Smart TV)
تلویزیون هوشمند دارای فناوری اتصال به اینترنت است و علاوه بر آن شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف را روی آن نصب کرده و لذت ببرید قیمت تلویزیون هوشمند نسبت به تلویزیون‌های معمولی بالاتر است‌. این روزها اکثر شرکت‌ها، تلویزیون هوشمند را به بازار فروش عرضه می‌کنند.

تلویزیون سه بعدی (3D TV)
در تلویزیون سه بعدی کاربر می‌تواند هرگونه تصویر ویدیویی، فیلم و بازی را به صورت برجسته و بعد دار ببیند.
Top of Form

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که علاوه بر داشتن مزیت خرید اقساطی تلویزیون با بهترین شرایط امکان خرید تلویزیون با بهترین قیمت را برای مشتریان فراهم کرده است. برای بسیاری از افراد پیش آمده که تلویزیون خریداری شده خود را در فروشگاهی دیگر با قیمت کمتر یافته‌اند و در نتیجه حسرت خوردند که ای کاش خرید تلویزیون را از فروشگاهی که قیمت مناسب‌تری داشت انجام می‎دادند.

 در فروشگاه اینترنتی سل قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون هایسنس و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی بهترین قیمت بازار است. لذا می‌توانید تلویزیون دلخواه خود را با مناسب‌ترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی سل خریداری کنید و مدل‌های مختلف را بر اساس تصاویر ظاهری و مشخصات فنی مقایسه کرده و بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و سلیقه خود داشته باشید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا