رمز ارز

خروج نهنگ‌های پپه از بازار با وجود نشانه‌های صعودی!

خروج نهنگ‌های پپه از بازار با وجود نشانه‌های صعودی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیاری از معامله‌گران، راه‌اندازی احتمالی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را عاملی صعودی برای بازار می‌دانند. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌های پپه (PEPE) چنین احساسی ندارند.

طبق داده‌های ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) در زمان نگارش این خبر، تعداد آدرس‌های PEPE با ارزش بین ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۰ میلیون دلار کاهشی دو رقمی داشته است. به نظر می‌رسد این دارندگان بخشی از توکن‌های خود را طی ۳۰ روز گذشته به فروش رسانده‌اند.

این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا پپه به عنوان برترین میم‌کوین اتریوم می‌تواند یکی از اولین رمزارزهایی باشد که در پی راه‌اندازی‌ صندوق‌های ETF، رشد قیمت را تجربه کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، قیمت این میم‌کوین‌ می‌تواند با ادامه فروش کاهش بیشتری یافته و فاصله آن با سقف تاریخی خود به ۵۵ درصد برسد. از طرفی، ممکن است پس از راه‌اندازی صندوق‌های اتریوم، قیمت پپه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

شاخص ۳۰ روزه نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) پپه با رسیدن به سطح منفی ۱۰.۹۰ درصد از احتمال افزایش قیمت در آینده حکایت دارد.

به این ترتیب، با افزایش فشار خرید می‌توانیم شاهد تلاش قیمت برای بازگشت به سقف‌های ماه می باشیم. علی‌رغم علائم نزولی قبل از راه‌اندازی صندوق‌ها، برخی از تحلیلگران معتقدند که قیمت پپه از این موضوع سود خواهد برد.

در همین راستا، یکی از تحلیلگران بازار به نام دانی دایسی (Donny Dicey) معتقد است که در پی افزایش هیجانات پیرامون راه‌اندازی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، ارزش بازار پپه به ۵.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با رشدی ۱.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۹۰۳۸ دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا