رمز ارز

خبر شوکه‌کننده برای ماینرهای بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول تراشه‌سازی اینتل روز سه‌شنبه اعلام کرد که تولید تراشه‌های استخراج بیت‌ کوین خود را متوقف می‌کند، خبری که برای جامعه کریپتو، به‌ویژه بخش استخراج، بسیار شوکه‌کننده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که آخرین محصول ارسال‌شده حداکثر تا 20 آوریل 2024 خواهد بود.
طبق بیانیه رسمی منتشرشده توسط اینتل، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که پذیرش سفارشات برای تراشه‌های استخراج سری Blockscale را تا 20 اکتبر متوقف کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

بر اساس اخبار قبلی رمزارز نیوز، در اواسط سال 2022 بود که این شرکت از تصمیم خود برای ورود به بخش استخراج بیت کوین خبر داد و مشتریان اولیه آن Argo Blockchain (ARBK) ،Block (SQ) ،Griid Infrastructure و Hive Blockchain (HIVE) بودند.
اینتل دلیل توقف تولید ASICهای Blockscale را تمرکز بیشتر این شرکت بر روی عملیات IDM 2.0 عنوان کرده است. این حرکت با روند اخیر شرکت در خروج از چندین کسب و کار، در بحبوحه فرآیندهای تجدید ساختار و سازماندهی مجدد در سراسر فعالیت‌های شرکت مطابقت دارد. IDM 2.0 به برنامه اینتل برای افزایش تعداد مشتریانی که برای آنها نیمه‌هادی تولید می‌کند، اشاره دارد و در عین حال، تولید تراشه‌های کوچکتر و سریعتر این شرکت را نیز افزایش می‌دهد.
این شرکت گفته است:

از آنجایی که سرمایه‌گذاری‌های خود را در IDM 2.0 اولویت‌بندی می‌کنیم، تولید ASIC سری Blockscale 1000 اینتل را به پایان رسانده‌ایم، اما به پشتیبانی از مشتریان Blockscale خود ادامه می‌دهیم.

طبق اطلاعات موجود، اینتل هیچ خبری از تجهیزات استخراج بیت کوین نسل بعدی فاش نکرده و سایت‌های فروش تراشه‌های Blockscale ASIC آن همگی به صورت آفلاین درآمده‌اند. با این حال، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اینتل قصد دارد بخش ASICهای بیت کوین را به طور کامل ترک کند یا خیر، این شرکت اظهار داشت که ما به رصد فرصت‌های بازار ادامه می‌دهیم.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا