بازی

خالق Mortal Kombat: بازی جدید سری در زمان مناسب معرفی خواهد شد

خالق Mortal Kombat: بازی جدید سری در زمان مناسب معرفی خواهد شد

اد بون، یکی از خالقان Mortal Kombat، به تازگی اعلام کرده که برای معرفی بازی جدید سری باید تا پایان جشن‌های سی‌امین سالگرد مجموعه صبر کرد. بون در توییتر توضیح داد که می‌داند طرفداران مشتاق معرفی عنوان بعدی NetherRealm Studios هستند، اما استودیو ابتدا بر جشن ۳۰ سالگی Mortal Kombat تمرکز می‌کند.

می‌دانیم که بسیاری از شما در مورد معرفی بازی بعدی NetherRealm Studios هیجان زده هستید و این [اتفاق] در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد. ابتدا همه چیز درباره ۳۰ سالگی مورتال کامبت است. چیزی که می‌خواهیم جشن بگیریم و روی آن تمرکز کنیم. معرفی بازی بعدی ما جدا از MK30 خواهد بود.

Mortal Kombat

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

اولین بازی مورتال کامبت در ۸ اکتبر ۱۹۹۲ برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و به سرعت به‌خاطر مبارزات خشن و حرکات فینیشینگ بحث‌برانگیز Fatality محبوبیت پیدا کرد. آخرین بازی از این سری، Mortal Kombat 11، در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و بسته الحاقی آن به نام Aftermath در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

اد بون در مورد جزئیات بازی بعدی خود بسیار سختگیرانه صحبت می‌کند، تا جایی که حتی مشخص نیست این بازی یک عنوان مورتال کامبت است یا خیر. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که اثر بعدی NetherRealm سومین عنوان از سری بازی‌های مبارزه‌ای ابرقهرمانانه DC Injustice خواهد بود.

با این حال، جف گراب، خبرنگار سال گذشته ادعا کرد که این استودیو در عوض Mortal Kombat 12 را به دلیل عدم اطمینان در مورد آینده سری اینجاستیس با شرکت مادر WB Games، در اولویت کاری خود قرار داده است.

Mortal Kombat

در تیر ماه، اندرو بوون، بازیگر نقش جانی کیج در Mortal Kombat X و Mortal Kombat 11، ویدیویی از حضور خود در استودیوی برادران وارنر توییت کرد که در ادامه پاک شد. در پس‌زمینه ویدیو، موزیکی پخش می‌شد که به طرز مشکوکی شبیه تم آغازین مورتال کامبت ۲ بود.

مدت زمان زیادی است که طرفداران درخواست بازسازی نسخه‌های قدیمی این سری را دارند. خیلی‌ها علاقه دارند که سه نسخه اول مورتال کامبت روی پلتفرم‌های مدرن نیز در دسترس قرار گیرند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که کمپانی برادران وارنر یا استودیو NetherRealm تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشند. 

بد نیست به انیمیشن جدید مورتال کامبت با نام Mortal Kombat Legends: Snow Blind نیز اشاره کنیم که مرداد ماه اولین تریلر از آن منتشر شده بود. ساخت فیلم دوم لایو اکشن مورتال کامبت نیز آغاز شده و سایمون مک‌کوید برای کارگردانی آن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر (نویسنده سریال Moon Knight) وظیفه نگارش فیلمنامه دنباله را برعهده دارد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا