رمز ارز

خالق دوج کوین با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مخالف است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیلی مارکوس، یکی از خالقان رمزارز دوج کوین (DOGE)، در مورد سرمایه‌گذاری و خطرات بسیار جدی آن در حوزه ارزهای دیجیتال هشدار داد.
مارکوس در تاریخ 22 آوریل، در چند پست متوالی در توییتر، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را “ترک منطق و عقلانیت” دانست و آن را با “سرمایه‌گذاری در بیماری روحی و روانی” مقایسه کرد.
به گزارش رمزارز نیوز، اظهارات مارکوس در بحبوحه جو نزولی در بازار ارزهای دیجیتال بیان می‌شود که سرمایه‌گذاران آن متحمل ضررهای قابل‌توجهی پس از بازار صعودی در سال 2021 شده‌اند. این در حالی است که به طور معمول، چنین رکودهایی به عنوان زمان‌های مطلوب برای سرمایه‌گذاری در بازار تلقی می‌شوند.
مارکوس همچنین به برخی از محصولات کریپتو، به ویژه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) حمله کرد و اظهار داشت که  NFT ها مشتقات ارزهای دیجیتال هستند؛ بنابراین حتی بیشتر از بیماری‌های روانی هستند.
در واکنش به افزایش اخیر ارزش میم‌کوین PEPE، بنیان‌گذار دوج بیان کرد که آن‌هایی که ادعا می‌کنند شوخی کردن با ارزهای دیجیتال و تلقی کردن آن به عنوان یک سرگرمی “جلوگیری از ثروت نسلی” است، کاملاً در اشتباه هستند.
شایان ذکر است که مارکوس در سال‌های اخیر رویکردی بدبینانه در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. به عنوان مثال، در سال 2022، خالق Dogecoin فاش کرد که نه سال پیش، مدت کوتاهی پس از معرفی DOGE، سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است. در آن زمان، او اظهار داشت که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند نوعی قمار در نظر گرفته شود.
در این راستا، مارکوس همچنین چندین پروژه ارز دیجیتال را با تمرکز بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا کرد. مارکوس تمام توکن‌های BSC را “زباله” نامیده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا