رمز ارز

حرکت افزایشی مانترا در خلاف جهت بازار؛ شاخص‌ها از صعود بیشتر OM خبر می‌دهند!

حرکت افزایشی مانترا در خلاف جهت بازار؛ شاخص‌ها از صعود بیشتر OM خبر می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانترا (OM)، دومین رمزارز برتر بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) از لحاظ ارزش بازار، در میان ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته گذشته قرار دارد.

قیمت مانترا در این مدت تقریبا ۲۰ درصد افزایش یافته است. این رشد در حالی اتفاق افتاده که رمزارزهای بزرگی مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و سولانا به دلیل اصلاح شدید بازار، با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

در این میان، برخی از تحلیلگران معتقدند که روند صعودی مانترا ادامه دارد و این رمزارز در آینده نزدیک می‌تواند رشد بیشتری داشته باشد.

Ramzarzخرید سریع OM!
با یک کلیک مانترا (OM) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید OM

یکی از کاربران X بیان کرده در صورتی که مانترا سطح مقاومتی ۱.۰۵ دلار را بشکند، قیمت آن می‌تواند به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۱.۲۰ دلار برسد. در این تحلیل، محدوده ۰.۵۵ تا ۰.۶۰ دلار به عنوان منطقه حمایتی تعیین شده است. mantra-om-price-predictions-to-watch-

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) مانترا که سرعت و تغییرات حرکت قیمت را اندازه‌گیری می‌کند، در حال حاضر حدود ۶۰ است که از ادامه حرکت صعودی حمایت می‌کند. در همین حال، اندیکاتور مکدی (MACD) نیز در منطقه خرید قرار دارد.

در حالی که مانترا در وضعیت سبز قرار دارد، دیگر ارزهای دیجیتال در حال بازیابی وضعیت خود به دلیل سقوط اخیر هستند. قیمت بیت‌کوین در ۵ جولای به زیر ۵۴ هزار دلار (پایین‌ترین سطح در پنج ماه گذشته) سقوط کرد و اتریوم نیز به زیر ۲۹۰۰ دلار رسید.

با این حال، هر دوی این رمزارزها اکنون در حال بهبود هستند. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۵۸۵۰۰ و اتریوم در محدوده قیمتی ۳۰۹۰ دلار معامله می‌شوند.

در بحبوحه سقوط اخیر بازار، ریپل عملکرد بدتری داشت و به پایین‌ترین سطح یک ساله خود، یعنی ۰.۳۹ دلار سقوط کرد. اما اکنون توانسته بخشی از ضررهای خود را جبران کند و به بالای ۰.۴۴ دلار برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا