رمز ارز

حتی سرکوب دولت‌ها هم نمی‌تواند بیت‌کوین را متوقف کند! چرا؟

حتی سرکوب دولت‌ها هم نمی‌تواند بیت‌کوین را متوقف کند! چرا؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنتونی پمپلیانو، سرمایه‌گذار معروف و بنیان‌گذار شرکت مورگان گریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، در اظهارات اخیرش، نظرات خود را درباره بیت‌کوین گذاشت.

او بیان کرد که حتی اگر یک نامزد مخالف رمزارزها در انتخابات آتی پیروز شود و تلاش کند تا محدودیت‌هایی را برای این صنعت وضع کند، این وضعیت می‌تواند عاملی برای افزایش پذیرش بیت‌کوین باشد.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

در همین راستا، پمپلیانو به کشورهایی مانند پاکستان، نیجریه و چین اشاره کرد. او گفت:

هر چه دولت‌ها فشار بیشتری بر روی بیت‌کوین وارد کنند، علاقه و پذیرش مردم نسبت به این ارز دیجیتال بیشتر می‌شود. مردم در نهایت در می‌یابند که دولت نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد.

پمپلیانو در ادامه بر این نکته تأکید کرد که بیت‌کوین غیرمتمرکز است و هیچ دولتی، حتی ایالات متحده، نمی‌تواند به آن آسیب برساند. او گفت:

سعی در ممنوعیت بیت‌کوین در ایالات متحده به مردم آسیب می‌زند، اما تأثیری بر خود بیت‌کوین نخواهد داشت.

این سرمایه‌گذار معتقد است که بیت‌کوین در بلندمدت همچنان عملکرد بهتری نسبت به دارایی‌های سنتی خواهد داشت. او همچنین به شباهت‌های بین حرکات قیمت بیت‌کوین در دوره ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و وضعیت کنونی اشاره کرد و گفت که بیت‌کوین به یک حرکت صعودی بزرگ دیگر نزدیک است.

با این حال، او هشدار داد که سرمایه‌گذاران باید انتظارات خود را از رشد‌های چند برابری که در سال‌های گذشته دیده‌اند، تعدیل کنند.

به گفته پمپلیانو، بیت‌کوین در حال تکامل است و با افزایش سرمایه بازار، نوسانات آن به طور طبیعی کاهش می‌یابد، که در نتیجه آن، بازدهی‌های کمتری را به دنبال خواهد داشت، اما هنوز هم بازدهی‌ آن قابل‌توجه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا