عمومی

حالا نوبت ایسوس است؛ لپ‌تاپ هیجان‌انگیز Vivobook S 15 رونمایی شد

حالا نوبت ایسوس است؛ لپ‌تاپ هیجان‌انگیز Vivobook S 15 رونمایی شد

پس از رویداد مایکروسافت، ایسوس از جدیدترین لپ‌تاپ خود رونمایی کرد. لپ تاپ Vivobook S 15 (S5507) با پردازنده‌های اسنپدراگون ایکس الیت و پلاس روانه‌ی بازار می‌شود و مجهز به قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی Copilot است.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook S 15 از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی OLED استفاده می‌کند. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دارای وضوح ۲٬۸۸۰ در ۱٬۶۲۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است.

لپ تاپ ASUS Vivobook S 15 از نمای روبرو

Vivobook S 15 جدید در مقایسه با نسل قبلی خود باریک‌تر است و با ۳۲ گیگابایت رم به همراه یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. لپ‌تاپ جدید ایسوس دارای دو درگاه USB-A و دو درگاه USB 4.0 Type-C در کنار یک خروجی HDMI 2.1، یک جک صدا و یک درگاه برای کارت حافظه‌ی خارجی است.

Vivobook S 15 جدید اولین لپ تاپ ایسوس است که با برنامه‌ی اختصاصی StoryCube عرضه می‌شود. این برنامه از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای مرتب‌سازی، ویرایش و مدیریت تصاویر و فایل‌های ویدئویی با فرمت RAW استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه
لپ تاپ ASUS Vivobook S 15 از نمای چپ

ایسوس ادعا می‌کند که لپ‌تاپ جدیدش به لطف قدرت NPU پردازنده‌ی اسنپدراگون می‌تواند در برنامه‌هایی مانند Windows Studio Effects و Cocreator که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

مقاله‌های مرتبط

قیمت لپ‌ تاپ جدید Vivobook S 15 مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس الیت در کانفیگ ۳۲ گیگابایت رم به همراه یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱٬۳۹۹ دلار است.

نسخه‌ی دیگری از Vivobook S 15 که مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس پلاس است، قبل از پایان ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود و در حال حاضر، قیمت آن مشخص نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا