بازی

جیمز گان: هنوز بازیگر جدید Superman انتخاب نشده است

جیمز گان: هنوز بازیگر جدید Superman انتخاب نشده است

منصفانه است که بگوییم طی چند ماه گذشته اتفاقات زیادی حول پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دنیای DC اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد که هنوز تمام نشده است. در دوره‌ای بسیار پر استرس، مخاطبان شاهد بازگشت هنری کویل به نقش Superman در آخرین لحظات فیلم بلک آدام بودند، سپس احیای رسمی شخصیت کال-ال اعلام شد تا اینکه در نهایت در خبری غافلگیرکننده باخبر شدیم او دیگر به این نقش بازنخواهد گشت.

این اتفاقات ناگوار زمانی به پایان رسید که جیمز گان، رئیس جدید استودیو دی‌سی، اعلام کرد در حال کار بر روی داستان نسخه‌ جوان‌تر کلارک کنت است. از آنجایی که کویل دیگر کنار گذاشته شده، طرفداران در حال بحث و گفتگو هستند که چه کسی می‌تواند عهده‌دار این نقش شود. در میان شایعات متعدد، جیکوب الوردی، ستاره سریال Euphoria قرار داشت.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

با این حال، گان به سرعت جلوی گمانه‌زنی‌ها را گرفت. او در پاسخ به توییتی که تصویر فتوشاپ شده الوردی را بر روی لباس سوپرمن نشان می‌داد، نوشت:

باید بگویم که هنوز کسی به عنوان سوپرمن انتخاب نشده است. انتخاب بازیگر، مانند روند همیشگی من، پس از اینکه فیلم‌نامه به پایان رسیده باشد یا نزدیک به پایان باشد، انجام خواهد شد و در حال حاضر تمام نشده است. ما چند خبر را تا مدتی دیگر اعلام خواهیم کرد، اما انتخاب بازیگر سوپرمن یکی از آن‌ها نخواهد بود.

Superman

همانطور که اشاره شد، چندی پیش گان فاش کرد نسخه‌ای جوان‌تر از سوپرمن در راه است، به این معنی که نقش اصلی جدیدی که او در حال نوشتن است نیاز به یک بازیگر جوان‌تر دارد تا آن را به تصویر بکشد. با این حال، او توضیح داد که این فیلم یک داستان اوریجینال دیگر برای سوپرمن نخواهد بود که مطمئناً حرکت مثبتی است.

جالب اینجاست که گان همچنین یک ایموجی از یک مرد دریایی را به انتهای توییت سوپرمن خود اضافه کرده که احتمالاً اشاره‌ای به آکوامن دارد. با توجه به حدس و گمان‌های گسترده مبنی بر اینکه احتمالا جیسون موموآ، ستاره اصلی فیلم، برای قسمت سوم بازنگردد، به نظر می‌رسد که خبرهای بیشتری در مورد اتفاقات بعدی، اعم از بازنویسی، حذف فیلم یا دنباله‌ای که مدت‌ها باید انتظارش را کشید، در راه باشد.

همچنین باید به لغو غیرمنتظره Wonder Woman 3 اشاره کرد که ادعا می‌شود خط داستانی آن با برنامه‌های جدید گان و سافران برای دنیای DC مطابقت ندارد. با توجه به آینده نامعلوم این سری فیلم‌ها، سوالات زیادی در ذهن طرفداران باقی مانده که باید دید چه زمانی به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا