بازی

جیمز کامرون جلوه‌های ویژه Avatar: The Way of the Water را با آثار مارول مقایسه کرد

جیمز کامرون جلوه‌های ویژه Avatar: The Way of the Water را با آثار مارول مقایسه کرد

جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان آثاری همچون تایتانیک و آواتار، در جدیدترین مصاحبه خود به صحبت درباره جلوه‌های ویژه فیلم Avatar: The Way of the Water پرداخت و آن را با آثاری از مارول همچون Avengers: Infinity War و Endgame مقایسه کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

طی پرسش خبرنگار رسانه Comicbook از کامرون مبنی بر تاثیرگذاری و الهام بخشیدن جلوه‌های ویژه آثار مارول (Marvel) به فیلم جدید این کارگردان؛ کامرون به این نکته اشاره کرد که فیلم‌های کامیک بوکی باعث رشد استعدادهای زیادی در حوزه جلوه‌های ویژه شده‌اند.

در این بین، او با حمله به مارول سعی در بالا بردن ارزش دنباله آواتار کرد. جیمز کامرون در این خصوص گفت:

با همه این تفاسیر، شرکت Weta FX الان جزء بهترین‌ها توی این زمینه محسوب می‌شه، درسته؟ جادو و نور صنعتی کار خودشونو می‌کنن اما وقتی نوبت به انتقال حس از طریق صورت می‌رسه، ما تانوس (Thanos) رو داریم… بیخیال.

در عوض ما یه فیلمی مثل Avatar: The Way of the Water رو داریم که فرسنگ‌ها [در مقایسه با جلوه‌های ویژه Avengers: Infinity War و Endgame] فاصله داره و همه اینا حاصل زحمات Weta بوده.

Avatar: The Way of the Water

نکته جالب این است که کامرون در ابتدای مصاحبه گفته بود علاقه‌ای به کوبیدن آثار مارول یا دی سی ندارد؛ چرا که فیلم‌های مربوط به این دو برند را دوست دارد. این نخستین باری نیست که جیمز کامرون نسبت به آثار مارول نظرات تندی را ابراز کرده. در اکتبر سال ۲۰۲۲ نیز این کارگردان برجسته از ضعف آثار این شرکت در نمایش بلوغ شخصیت‌های اصلی صحبت کرده بود.

  • نخستین واکنش‌ها به فیلم Avatar: The Way of Water چگونه است؟

وقتی به این آثار بزرگ نگاه می‌کنم، منظورم به کارای مارول و دی سی هستش، فرقی نداره که شخصیت آن‌ها چند سالشه؛ همشون به شکلی رفتار می‌کنن که انگار توی کالج هستن. اونا یک سری روابط هم دارن اما انگار همچین چیزی وجود نداره. اونا هرگز حاضر نیستن خاری بخاطر فرزندانشون توی چشمشون فرو بره.

فیلم Avatar: The Way of the Water در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد و پیش بینی می‌شود این عنوان در آخر هفته نخست خود حدود ۱۵۰ الی ۱۷۰ میلیون دلار در آمریکا کسب کند.

همچنین کامرون پیش‌تر گفته بود این فیلم برای رسیدن به موفقیت و سوددهی، حداقل باید به رتبه سوم یا چهارم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ دست پیدا کند. درحالی که بودجه آواتار ۲ به طور رسمی اعلام نشده، اما طبق شایعات، بودجه این فیلم بین ۳۵۰ الی ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده و ظاهراً با یکی از گران‌ترین فیلم‌های تاریخ طرف هستیم.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟


بهترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۲ از نگاه lastech

تماشا از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا