رمز ارز

جوایز بازی اکسی اینفینیتی حذف شد! بازی دیگری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی کسب درآمد (P2E) مبتنی بر بلاکچین Axie Infinity به طور کامل جوایز توکنی را از بازی کلاسیک خود حذف کرده تا کاربران خود را به بازی جدیدی به نام Axie Infinity Origin جذب کند. تیم Axie Infinity اعلام کرد که از روز جمعه، دیگر هیچ توکن SLP را در حالت کلاسیک خود ارائه نخواهد داد. طبق گفته این تیم، جوایز SLP از این پس به بازی جدید آنها منتقل می‌شود. با این حال، سرویس جدید به مدت 30 روز در دسترس نخواهد بود تا تیم بتواند یک مرحله نظارتی را برای جستجوی اشکالات و سوءاستفاده‌ها انجام دهد.
در ماه فوریه، تیم Axie Infinity در تلاشی برای متعادل کردن توکن‌های SLP از لحاظ مالی، پاداش‌های خود را برای مینی‌ بازی ماجراجویی و پاداش ماموریت‌های روزانه در حالت کلاسیک حذف کرد. علی‌رغم تلاش‌های تیم، این توکن همچنان 98.7 درصد از بالاترین رکورد خود در ژوئیه 2021 یعنی 0.39 دلار پایین‌تر است.
این شرکت در سال 2021، بازی درآمدزای مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را ایجاد کرد و تقریباً دو سوم کل معاملات NFT بازی‌های بلاکچین را به خود اختصاص داد. طبق آمار وبسایت NonFungible، در سال گذشته، ارزش معاملات NFT این پروژه 3.5 میلیارد دلار بوده است. حتی با وجود اینکه توکن‌های دیجیتال پروژه Axie Infinity در طول زمستان کریپتو عملکرد خوبی نداشته‌اند، حجم تراکنش‌های NFT برای این پروژه در ماه جولای ۲۰۵ درصد افزایش یافت. جف زیرلین، یکی از بنیان‌گذاران این پروژه، با اشاره به استقبال مثبت از ویژگی NFT land staking بازی، اشاره کرد که این پروژه در حال بهبود یافتن است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا