عمومی

جلسه معارفه سهام تپسی در فرابورس برگزار می‌شود

طبق اطلاعیه‌ای که فرابورس منتشر کرده، جلسه معارفه مربوط به شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس که با نماد معاملاتی تپسی شناخته می‌شود، روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه ۱۸ خرداد، جلسه معارفه سهام تپسی و پاسخ به سؤالات مربوط به گزارش ارزش‌گذاری این شرکت به‌شکل آنلاین ازطریق تلویزیون اینترنتی واچار پخش خواهد شد.

نامه فرابورس برای جلسه معارفه سهام تپسی

با این اتفاق، به‌نظر می‌رسد عرضه اولیه تپسی نزدیک باشد؛ چراکه هر نماد بورسی که نزدیک به عرضه اولیه باشد و عرضه آن قطعی شده باشد، جلسه معارفه رسمی‌اش را سازمان فرابورس مشخص و اطلاع‌رسانی می‌کند.

تپسی، شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل هوشمند، به‌عنوان اولین شرکت استارتاپی نمادش در بازار دوم فرابورس پاییز سال گذشته درج شد. در آن زمان، اعلام شد که عرضه اولیه سهام شرکت تپسی بعد از افشای اطلاعات و انجام مباحث ارزشیابی انجام خواهد شد.

در‌نهایت نیز تا اواخر فروردین‌ماه سال جاری، خبری از عرضه اولیه سهام شرکت تپسی در بازار سرمایه منتشر نشد. بااین‌حال، مدیران این شرکت در نشستی خبری در ابتدای سال ابراز امیدواری کردند که عرضه اولیه سهام این شرکت می‌توند در سالی که به نام «اقتصاد دانش‌بنیان» نام‌گذاری‌ شده، اتفاق بزرگی باشد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، پیش‌از‌این و در گفت‌وگو با lastech اعلام کرده بود که پس از عرضه اولیه و فروش سهام تپسی، درآمد این اتفاق صرف رشد زیرساخت‌ها و ورود این شرکت به بازارهای جدید خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا