رمز ارز

جشن عروسی به سبک ساتوشی؛ مهمان‌ها بیت کوین هدیه گرفتند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک طرفدار بیت کوین اهل لبنان به نام سعید نصار، عروسی خود را با تم بیت کوین و نوآوری‌های ساتوشی ناکاموتو برگزار کرد. او که یک متخصص تجارت بین‌الملل است، به هریک از مهمانان خود، ۴۰۰۰ ساتوشی (خردترین واحد بیت کوین) به ارزش ۱٫۶ دلار در زمان برگزاری عروسی هدیه داد. دیگر تم این عروسی، آتشفشان بود که به اوراق قرضه بیت کوین در کشور السالوادور اشاره داشت.
نصار در محل عروسی خود تصویر یک آتش‌فشان را قرار داد و هدایای ساتوشی را نیز با استفاده از شبکه لایتنینگ توزیع کرد. او برای این کار زیر هر قاشق و چنگال، یک دستورالعمل، شامل لینک ویدئوی آموزش دریافت کیف پول شبکه لایتنینگ را قرار داده بود. از ۲۵۰ نفر شرکت‌کننده در این مهمانی، ۷۵ نفر کیف پول را دانلود و هدایایشان را دریافت کردند. این آمار، نشان می‌دهد که او با ۳۰ درصد موفقیت در ترویج بیت کوین، نسبت به نرخ جهانی ۱۰ درصدی آن، بسیار موفق‌تر عمل کرده است!
نصار مبتکر یک بازی اتاق فرار با تم بیت کوین در لبنان نیز بوده و به شوخی می‌گوید که در تمامی مکالمات بیشتر از ۳۰ دقیقه‌ای‌اش قطعا به سراغ بیت کوین هم می‌رود.
نرخ تورم در لبنان در ژانویه امسال از ۲۰۰ درصد نیز بیشتر شد. به همین دلیل و بنابر گزارش‌های رسیده از خبرگزاری الجزیره، پذیرش بیت کوین در این کشور افزایش یافته است. نصار می‌گوید که تاکنون برخی از اعضای خانواده و دوستانش را متقاعد به خرید بیت کوین کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا