بازی

جزئیات تازه‌ای از سریال Horizon Zero Dawn فاش شد

جزئیات تازه‌ای از سریال Horizon Zero Dawn فاش شد

سونی چند هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال تلویزیونی جدید از بازی Horizon Zero Dawn با همکاری شبکه نتفلیکس است. اکنون گزارشی جدید، جزئیات اولیه از این پروژه را منتشر کرده است.

در سال‌های اخیر، هورایزن به سرعت به یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار انحصاری پلی‌ استیشن تبدیل شد که هر دو بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West به موفقیت‌های فنی و تجاری زیادی دست یافتند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

به گفته جف گراب از Giant Bomb، داستان سریال تلویزیونی Horizon از نتفلیکس قرار است در دنیایی که در بازی‌های ویدیویی دیده بودیم، جریان داشته باشد و با آن همگام باشد. این سریال ظاهرا Horizon 2047 نام دارد و حول محور رویدادهایی می‌گذرد که پیش از سقوط بشریت رخ داده بود؛ ینی نوعی داستان پیش‌درآمد.

برای آن دسته از کسانی که بازی هورایزن را تجربه نکردند باید گفت داستانی که در بازی‌های ویدیویی روایت می‌شود، صدها سال پس از یک رویداد فاجعه‌بار است که بخش‌های زیادی از حیات روی زمین را از بین برده. با فرض اینکه این سریال واقعا در سال ۲۰۴۷ روایت شود، داستان را پیش از ظهور قهرمان اصلی Aloy خواهیم دید.

سریال Horizon Zero Dawn

با فرض اینکه این گزارش از گراب صحیح باشد، به دلایلی منطقی است که تصور کنیم تمرکز سریال تلویزیونی Horizon بر اتفاقات گذشته خواهد بود تا مخاطبان بیش از پیش با پس‌زمینه داستانی آشنا شوند.

به علاوه این موضوع به استودیو گوریلا نیز اجازه می‌دهد تا در بازی‌های ویدیویی آینده که ممکن است به وجود بیایند، داستان ایلوی را به تنهایی ادامه دهد. در حالی که عنوان سوم سری Horizon هنوز معرفی نشده، اما با توجه به عملکرد خوب Forbidden West، به نظر می‌رسد که این سری همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا