بازی

جزئیات به‌روزرسانی جدید Battlefield 2042 اعلام شد

جزئیات به‌روزرسانی جدید Battlefield 2042 اعلام شد

الکترونیک آرتز پیش از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی بازی Battlefield 2042 به تشریح جزئیات و ویژگی‌های آن پرداخته است.

به‌روزرسانی ۱.۲ که پس از گذشت نیمی از فصل اول بتلفیلد ۲۰۴۲ از راه می‌رسد، اولین مورد از مجموعه‌ به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی شده برای بهبود و بازسازی مپ‌های بازی است.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما

به گفته استودیو DICE، نقشه Kaleidoscope برای بهبود گیم پلی خود دچار چندین تغییر در زمینه‌هایی همچون کاورهای بیشتر، موقعیت پرچم‌ها، ارتفاعات سطح زمین و البته بهبودهای بصری جدید در بخش‌های مختلفش شده است.

از دیگر نکات مهم این آپدیت می‌توان به تغییراتی در طراحی برخی از اسپشیالیست‌های بازی اشاره کرد که حالا ظاهر و لحن جدی‌تری نسبت به گذشته دارند. همچنین پس از به‌روزرسانی، یک صفحه برای پروفایل بازیکن و یک صفحه برای آمار و ارقام در بازی نیز در دسترس خواهد بود که یک نمای کلی از عملکرد و پیشرفت بازیکن از زمان عرضه بازی تاکنون را ارائه می‌دهد.

Battlefield 2042

در بخش دیگر، قدرت دو سلاح RAH-68 Huron و YG-99 Hannibal 30mm Cannon کاهش یافته است و آن‌ها حالا خیلی سریع‌تر از گذشته داغ می‌کنند، و کمک هدف‌گیری (Aim Assist) در کنترلرها به گونه‌ای تنظیم شده که هنگام ردیابی اهداف متحرک، نرم‌تر و باثبات‌تر باشند.

پچ نوت این به‌روزرسانی اطلاعات دقیق‌تری درباره ویژگی‌های جدید، به‌علاوه فهرست کاملی از فیکس‌ها، تغییرات مربوط به بالانس و بهبودهای کوچک و بزرگ دیگر موجود در آپدیت ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی بعدی Battlefield 2042 قرار است با فصل دوم بازی ارائه شود و جزئیات بیشتر در اواخر این ماه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مدیر کل جدید DICE اخیرا اعلام کرده که استودیو «زمانی برای پیگیری پروژه‌های غیر از Battlefield ندارد» زیرا به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده پیشرو در سبک شوتر اول شخص تثبیت کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا