جدیدترین کمپین سراسری اُکالا با شعار «بزرگترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد

جدیدترین کمپین سراسری اُکالا با شعار «بزرگترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد
اُکالا پیشتر، دلیل انتخاب شعار کمپین قبلی خود، «رایگان میرسونمش» را اهمیت هزینه ارسال در تصمیم به خرید آنلاین مشتریان اعلام کرده بود. در این کمپین هم «ارسال رایگان» به عنوان مزیت رقابتی جذاب اُکالا در لایهی دوم پیام به مخاطب یادآوری شده است. معاون بازاریابی اُکالا همچنین بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تنها با ارسال رایگان، هر کاربر اُکالا بهطور میانگین ۲۹۰ هزار تومان هزینه کمتری برای خرید محصولات خود پرداخت کرده است. ارسال رایگان بدون قید و شرط، یکی از ارزشهای پیشنهادی اُکالا در تکمیل تجربهی خرید بهصرفه است.
برندهای مطرح FMCG، دیگر بازیگران اصلی کمپین بزرگ اُکالا
این کمپین هم مانند دیگر کمپینهای سراسری اُکالا، با همکاری برندهای مطرح محصولات سوپرمارکتی مثل کاله، نستله، بهروز، پریل، پرسیل، عقاب، تیرکس، و .. اجرا میشود. رضا عباسی در این مورد گفت: برندهای مشارکتکننده در کمپین پیشین اُکالا «رایگان میرسونمش»، رشد ۲.۵ برابری فروش را تجربه کردند و ما پیشبینی میکنیم در این کمپین فرصت رشد فروش برندها و محصولات سوپرمارکتی در پلتفرم اُکالا بیش از هر زمانی فراهم باشد.
اُکالا در ۷ سال فعالیت، با تمرکز بر بهبود کیفیت و سرعت بخشهای عملیاتی خود، ارائه تخفیفهای گسترده و ارسال رایگان تلاش کرده تجربه خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی برای کاربرانش در سراسر کشور متحول کند. جشنواره «بزرگترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» اقدامی دیگر در راستای همین ماموریت است.