رمز ارز

جایزه سولانا برای سوزاندن توکن NFT کلاهبرداری!

زمان مطالعه: دقیقه

فانتوم (Phantom)، ارائه‌دهنده کیف پول مبتنی بر سولانا، یک ویژگی جدید سوزاندن یا رایت را راه‌اندازی کرده که به کاربران امکان می‌دهد، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اسپم ارسال‌شده توسط کلاهبرداران را حذف کنند.
روز پنجشنبه، تیم فانتوم این ویژگی جدید را که از طریق تب Burn Token در برنامه کیف پول فانتوم در ‌دسترس است، معرفی کرد. این ویژگی، همچنین برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد که با هر بار استفاده، مقداری جزئی ارز SOL دریافت کنند.
فانتوم خاطرنشان کرد که مشکل هک و کلاهبرداری به‌ویژه در سولانا به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش‌های آن، رایج بوده و کلاهبرداران اغلب، NFTهای ظاهرا رایگان را به‌صورت انبوه منتشر می‌کنند که حاوی لینک‌های مخرب هستند.
راه‌اندازی این ویژگی جدید، بخشی از عملیات گسترده فانتوم برای مقابله با NFTهای اسپم‌ است. این تیم، اعلام کرد که از طریق سیستم هشدار فیشینگ خود نیز با کلاهبرداران مبارزه می‌کند، سیستمی که پس از کلیک بر روی پیوندهای مشکوک، در مورد هرگونه تراکنش مخربی که می‌تواند دارایی‌های کاربران را به خطر بیندازد، به آن‌ها هشدار می‌دهد.
فانتوم، یکی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان کیف پول NFTهای مبتنی بر سولانا است که به‌صورت ماهانه بیش از دو میلیون کاربر فعال دارد. بر اساس گزارش‌ها، سولانا بعد از اتریوم، بالاترین حجم فروش NFT را در ماه جولای به ارزش ۵۶٫۱ میلیون دلار به خود اختصاص داده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا