بازی

جان فاورو: فیلمنامه فصل چهارم سریال The Mandalorian از حالا نوشته شده است

جان فاورو: فیلمنامه فصل چهارم سریال The Mandalorian از حالا نوشته شده است

درحالی که تنها دو هفته به انتشار فصل سوم سریال The Mandalorian (مندلورین) باقی مانده، طبق تایید جان فاورو، سازنده این سریال دیزنی پلاس، فیلمنامه فصل چهارم نیز از هم اکنون نوشته شده است. این احتمال وجود دارد که فاورو از قبل چندین فیلمنامه را برای مجموعه لایو اکشن «مندلورین» از دنیای جنگ ستارگان نوشته بود؛ حتی قبل از اینکه این سریال به طور قطعی برای پخش از دیزنی پلاس چراغ سبز دریافت کند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

گویا او از آن زمان تاکنون به سختی مشغول کار روی این فیلمنامه‌ها بوده و بر چندین فصل از The Mandalorian و داستان‌های مرتبط با آن مانند The Book of Boba Fett نظارت داشته است. جان فاورو در مصاحبه جدید خود با یک رسانه فرانسوی، به طرفداران اعلام کرده که فیلمنامه فصل چهارم سریال مندلورین از اکنون نوشته شده و آماده است:

ما باید بدانیم که کجا و چطور می‌خواهیم یک داستان کاملا شکل گرفته را روایت کنیم. آن را ترسیم کرده بودیم و من به همراه دیو [فیلونی] به آرامی شروع به نوشتن هر اپیزود کردیم و در دوران پسا تولید مشغول کار روی آن بودیم. همه آن‌ها باید حس ادامه و یک داستان کامل را داشته باشند.

با توجه به صحبت‌های او به نظر می‌رسد که داستان قصد دارد کاووشی در دنباله سه‌گانه Star Wars داشته باشد. فاورو عمیقا بر اهمیت یک خط داستانی یکپارچه تاکید می‌کند؛ زیرا فلیونی اکنون مشغول کار روی سریال اسپین آف Ahsoka با نقش‌آفرینی رزاریو داوسون و یک سریال جدید دیگر است که به گفته فاورو در همان دوره زمانی «مندلورین» جریان دارد. جان فاورو اضافه کرد:

سریال‌های Ahsoka و Skeleton Crew همگی در یک دوره زمانی مشابه از جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد و چیزهای بیشتری وجود دارد که باید همه آن‌ها را در نظر گرفت و همچنین وقایعی که در فصل‌های قبلی The Mandalorian به تصویر کشیدیم.

سریال مندلورین

جزییات دقیقی از داستان فصل سوم موجود نیست. با این حال دیزنی در بخش خلاصه داستان فصل جدید مندلورین آورده است: «دین جارین؛ شکارچی جایزه‌بگیر دوباره با گروگو همراه می‌شود. در همین حین جمهوری تلاش دارد تا کهکشان را از تاریخچه‌ی تاریکی که سرنوشتش با آن گره خورده، دور کند. مندلورین و گروگو در مسیر تازه‌‎ای که پیش گرفته‌اند با متحدان قدیمی‌شان همراه می‌شوند و دشمنان جدیدی را ملاقات می‌کنند».

فصل سوم سریال مندلورین در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند ۱۴۰۱) از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس قابل تماشا خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا