رمز ارز

جادوی ویدئوی ایلان ماسک قیمت این توکن را منفجر کرد!

جادوی ویدئوی ایلان ماسک قیمت این توکن را منفجر کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، به طور غیرمستقیم باعث افزایش قیمت یک میم‌کوین شد. او روز شنبه ویدیویی را به اشتراک گذاشت که به میم‌کوین ان‌پی‌سی (NPC) اشاره دارد.

پس از به اشتراک گذاشتن این ویدیو، قیمت NPC، میم‌کوینی که برگرفته از میم شناخته‌شده غیرقابل بازی (Non-Playable) است و روی شبکه‌های اتریوم و بیس فعالیت می‌کند، به طور چشمگیری ۴۲ درصد افزایش یافت.

این دومین بار است که توئیت‌های ایلان ماسک باعث افزایش قیمت NPC می‌شود. قابل توجه است که سال گذشته، پس از آن‌که ماسک پستی در مورد یک شخصیت‌ غیرقابل بازی را لایک کرد، این میم‌کوین ساخته شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال،‌ قیمت NPC در حال حاضر کمی عقب‌نشینی کرده و با حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۰۲۲۶۹ دلار قرار دارد و کمترین و بیشترین قیمت روزانه آن به ترتیب ۰.۰‍۱۶۵ دلار و ۰.۰۲۴۸۲ دلار بوده است.

حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته و به ۷.۲۲ میلیون دلار رسیده است.

جالب اینجا است که این پست در ابتدا توسط ماریو نوفل، مجری میزگرد ماریو نوفل، به اشتراک گذاشته شد و سپس چندین بار در پلتفرم X، اشتراک‌گذاری گردید. در ادامه ماسک نیز این ویدیو را به اشتراک گذاشت و باعث واکنش طرفداران NPC شد.

این اتفاق نشان می‌دهد که هر گونه فعالیت ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. به خصوص اگر این فعالیت با میم‌کوین‌ها مرتبط باشد، احتمال افزایش قیمت آنها به شدت بالا می‌رود. با این حال، این افزایش قیمت ممکن است پایدار نباشد و به اصطلاح، پامپ و دامپ رخ دهد.

در گذشته،‌ ارزهای دیجیتالی مانند دوج‌کوین، پپه و شیبا اینو پس از اینکه ماسک تصویر یا ویدیویی مرتبط با آنها را به اشتراک گذاشته، افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا