رمز ارز

ثبت رکوردی جدید برای هولدرهای بلندمدت لایت کوین! منتظر اتمام روند اصلاحی باشیم؟

ثبت رکوردی جدید برای هولدرهای بلندمدت لایت کوین! منتظر اتمام روند اصلاحی باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای منتشرشده توسط پلتفرم IntoTheBlock، تعداد هولداری لایت کوین (LTC) به بالاترین سطح خود رسیده است.

در حال حاضر، ۶۲.۵ درصد از تمام سرمایه‌گذاران لایت کوین در این دسته قرار می‌گیرند. این موضوع نشان‌دهنده تعهد قوی جامعه لایت کوین به نگهداری بلندمدت این ارز دیجیتال است.

برای تمایز بین هولدرها و معامله‌گران کوتاه‌مدت، از معیار LTH (دارندگان بلندمدت) استفاده می‌شود. تیم IntoTheBlock این لقب را به دارندگانی اختصاص می‌دهد که برای بیش از یک سال، بدون جابجایی یا فروش، کوین‌های خود را نگه داشته‌اند. البته باید توجه کرد که سایر شرکت‌های تحلیل داده ممکن است برای LTH بازه زمانی متفاوتی را در نظر بگیرند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به طور کلی، هرچه سرمایه‌گذار مدت بیشتری یک ارز دیجیتال را نگه دارد، احتمال فروش آن در هر مقطعی کمتر می‌شود.

این هولدرها به دلیل تعهد راسخ خود به لایت کوین، کمتر تحت تاثیر نوسانات کوتاه‌مدت بازار قرار می‌گیرند. در مقابل، دارندگان کوتاه‌مدت که برای بازه‌های زمانی کوتاه‌تری سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیشتر تمایل به فروش بر اساس احساسات بازار دارند.

یکی از راه‌های سنجش تعداد هولدرها، ردیابی کل آدرس‌هایی است که واجد شرایط این گروه هستند. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های هولدرهای لایت کوین از ابتدای سال جاری به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و در حال حاضر به بیش از ۵ میلیون رسیده است.

این بدان معناست که در حال حاضر، بیش از پنج میلیون کیف پول لایت کوین حداقل یک سال است که هیچ تراکنشی انجام نداده‌اند.litecoin-belief-62-5-of-all-ltc-investors-hodlers

با وجود افزایش تعداد هولدرها، قیمت لایت کوین همچنان کاهشی است و در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۷ درصد کاهش در محدوده ۷۹ دلاری معامله می‌شود.

این موضوع نشان می‌دهد که لزوما افزایش هولدرها به معنای افزایش قیمت در کوتاه‌مدت نیست، اما می‌تواند نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی‌ها به آینده لایت کوین باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا