بازی

تیک-تو بازهم به مادهای بازی GTA 5 و RDR 2 حمله کرده است

تیک-تو بازهم به مادهای بازی GTA 5 و RDR 2 حمله کرده است

تیک-تو (Take-Two)، کمپانی مادر راکستار، دوباره دست به کار شده تا مادهای واقعیت مجازی بازی های GTA 5، سه‌گانه مافیا و Red Dead Redemption 2 را از دسترس خارج کند. 

شما هم‌اکنون می‌توانید ماد R.E.A.L. برای بازی GTA 5 را از گیت‌هاب دانلود کنید. ماد واقعیت مجازی Red Dead Redemption 2 و Mafia trilogy هنوز در دست توسعه قرار دارند و تنها در پلتفرم Patreon قابل دسترس هستند. اکنون تیک-تو به لوک راس (Luke Ross)، سازنده این مادهای واقعیت مجازی، برای حذف آن‌ها هشدار داده است. 

تیک-تو از من می‌خواهد که همه آثار دارای حق کپی آن‌ها را از صفحه Patreon خود حذف کنم. هیچ یک از مادهای من با استفاده از نرم افزارهای متعلق به Take-Two Interactive Software ساخته نشده‌ است. این مادها برای جایگزینی بازی‌های آن‌ها در نظر گرفته نشده‌اند و همچنین ابزاری برای سوء استفاده از ابزار، ای‌پی‌ها و دارایی‌های اختصاصی تیک-تو نیستند.

مطلب پیشنهادی:از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟امرار معاش و باقی قضایا!
از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟

بازی GTA 5

این توسعه دهنده به صورت ماهانه ۲۰ هزار دلار از Patreon درآمد دارد و علاوه بر سه بازی تیک-تو، روی مادهای واقعیت مجازی Horizon Zero Dawn، سایبرپانک ۲۰۷۷، الدن رینگ و Dark Souls: Remastered نیز کار کرده است. البته کسب درآمد لوس راس برای تیک-تو اهمیت ندارد و به سادگی درخواست حذف محتویات کپی رایت شده را دارد. 

این اولین بار نیست که تیک-تو تلاش می‌کند تا مادهای بازی‌های راکستار را از دسترس خارج کند. این شرکت در گذشته بیشتر روی مادهای نسخه‌های قدیمی‌تر GTA تمرکز داشت که در نهایت به معرفی ریمستر GTA Trilogy ختم شد. از این رو شاید راکستار روی نسخه واقعیت مجازی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 کار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


گاد آف وار رگناروک چجوری آخرالزمان نورس رو نشون میده؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا