عمومی

تک‌راسا اولین گزارش جامع تکنولوژی‌های بازاریابی ایران را منتشر کرد

تک‌راسا اولین گزارش جامع تکنولوژی‌های بازاریابی ایران را منتشر کرد

تکراسا رسانه‌ای که مأموریت خود را توانمند کردن مدیران کشور می‌داند،‌ زیرمجموعه‌ی جدیدی با نام تکراسا اینساید را ایجاد کرده است تا گردش اطلاعات در صنایع مختلف را ساده‌تر کند و اطلاعات باارزش صنایع را به رایگان در اختیار کل فعالان صنعت قرار دهد.

اولین گزارش تکراسا اینساید در راستای ایجاد شفافیت و دسترسی‌پذیری داده‌ها در صنایع اقتصاد دیجیتال، با نام گزارش جامع تکنولوژی‌های بازاریابی ایران روز گذشته منتشر شد. این گزارش ۳۳۴ صفحه‌ای نتیجه‌ی ۱۰۰ مصاحبه‌ی ۳ تا ۷ ساعته با مدیران فعال در حوزه‌ی بازاریابی است.

در این گزارش تلاش شده است با پوشش دیدگاه بازیگران صنعت بازاریابی کشور، بستر هم‌افزایی و همکاری میسر شود تا راهکارهایی برای مواجهه با تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی در ارائه‌ی سرویس‌های بازاریابی دنیا به شرکت‌های ایرانی پیدا شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا